Bijna zou je zeggen inpakken en liggen laten maar dat kun je helaas niet maken. Toch zit ik te wachten op de dag dat dat gebeurd (al hoop ik dat ik nog heeeeeeel lang wachten kan)
Nog ff en blauw mag standaard mee met rood en geel... trieste wereld begint het zo te worden.
De dag dat het zover komt, moet de regering ook even de ambtsinstructie aanpassen. En ervoor zorgen dat wij van het blauw wat vrijer worden gelaten in het geweldsspiraal. Want dit gaat helemaal nergens meer over.
Maar het zal wel weer aan het ambulancepersoneel gelegen hebben. Die deden vast hun werk niet goed en niet snel genoeg.
De jongens die aangehouden zijn, zijn helemaal niet slecht en doen geen vlieg kwaad. Maar ze waren overmand door emotie's en daarom reageerde ze zo.
@sylvester: Jouw smiley is ook het enige wat ik me kan bedenken. Ik walg echt van dit soort taferelen.
En dan als afsluiter op geenstijl (wat vaak toch minder positief is over de HV). Daar staan wel goede uitspraken, zoals deze gasten op sluiten voor 6 maanden, of woorden van gelijke strekking
.