Hoe om te gaan met wateroverlast tijdens een spoedrit?

Auteur Topic: Hoe om te gaan met wateroverlast tijdens een spoedrit?  (gelezen 3655 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 6 augustus 2012, 11:51:22
Verder mis ik toch echt enig gezond verstand.
Nee hoor  ;D
Er zijn hier geen methodes voor, gewoon GBV.
Gezond Boeren Verstand. ;)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 6 augustus 2012, 12:17:44
En het verschilt ook wat voor voertuig je hebt. Zoals die mercedes die laag op de weg ligt zal er eerder niet door kunnen dan een SUV of vrachtwagen. En daarnaast is ook van belang om langzaam door te rijden en niet op volle snelheid want dan krijg je (hoe hoog je auto ook is) een leuke golf water die jou motor af laat koelen op een manier zoals dat niet is bedoelt  98uiye
Ik denk dat die boeggolf ook Zeker niet vergeten moet worden. Die golf gaat ergens heen, en gaat dus ook naar de zijkanten. En het zou dus kunnen gebeuren dat je het water een woning binnen hoost die het anders net droog zou kunnen houden.

Alexander

• Brandweer - integrale veiligheid - EHBO - BHV - adviseur - docent
  • Senior gebruiker
    • Blog
Reactie #12 Gepost op: 6 augustus 2012, 12:56:06
Peter, heb je ook nog gelijk in!

Maar we rijden toch nooit hard dan.....?!   ^-^
Ik reageer op persoonlijke titel. Mijn vragen en/of opmerkingen zijn geen kritiek maar ik ben hooguit open en direct. Daarnaast altijd op zoek naar le

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #13 Gepost op: 6 augustus 2012, 20:25:50
En wat te denken van de schade die je aan je voertuig aanbrengt.
HV-voertuigen die Prio 1 rijden hebben hete remschijven. Rijdt daarmee een "rivier" in en je hebt kromme schijven wat resulteert in een schuddend stuur bij remmen en slecht remmen daarna.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.