GRIP 1 (auto bekneld tussen twee vrachtwagens) A27 links 52,0 - Lexmond 14-08-2012

Auteur Topic: GRIP 1 (auto bekneld tussen twee vrachtwagens) A27 links 52,0 - Lexmond 14-08-2012  (gelezen 3676 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

trancefreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 906
Ambulance heeft slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht, vermoedelijk gebroken benen. Hond uit auto is ter controle naar dierenarts #A27 Omleiding #A2 blijft van kracht, het verkeer dat nog op #A27 vast stond in de file wordt via 1 rijstrook geleid om hun weg te vervolgen.

https://twitter.com/javaandordrecht


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Wel goed om te zien dat de brandweer vianen is geallarmeerd. Het ongeval is (op basis van de allarmering) voor de afslag Lexmond gebeurd en als er via Everdingen gereden moet worden ben je aardig aan het omrijden aangezien het maar een half knp is. Ook zie ik op de foto een Utrechtse ambu, dus wat samenwerking is het daar goed gegaan op basis van de info die ik zo tot mij heb.

Is trouwens daar wel een bekend stukje waar wat vaker iets fout gaat. Iets daarvoor gaat de weg van 3 naar 2 banen (wat regelmatig file opleverd) en vlak daarna ook nog een afrit waardoor je soms vreemde capriolen ziet 98uiye
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Wel goed om te zien dat de brandweer vianen is geallarmeerd. Het ongeval is (op basis van de allarmering) voor de afslag Lexmond gebeurd en als er via Everdingen gereden moet worden ben je aardig aan het omrijden aangezien het maar een half knp is. Ook zie ik op de foto een Utrechtse ambu, dus wat samenwerking is het daar goed gegaan op basis van de info die ik zo tot mij heb.

Is trouwens daar wel een bekend stukje waar wat vaker iets fout gaat. Iets daarvoor gaat de weg van 3 naar 2 banen (wat regelmatig file opleverd) en vlak daarna ook nog een afrit waardoor je soms vreemde capriolen ziet 98uiye
Persoonlijk vind ik de samenwerking vanaf ZHZ naar andere regio's ook heel sterk!  Andersom is dat vaak helaas een stuk minder, enige tijd geleden bij een grote brand in vianen bleef lexmond gewoon netjes in de kazerne staan en werd regio utrecht leeggetrokken, Hopenlijk gaat het in de toekomst overal zo goed als de samenwerking van vanochtend.  :)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Persoonlijk vind ik de samenwerking vanaf ZHZ naar andere regio's ook heel sterk!  Andersom is dat vaak helaas een stuk minder, enige tijd geleden bij een grote brand in vianen bleef lexmond gewoon netjes in de kazerne staan en werd regio utrecht leeggetrokken, Hopenlijk gaat het in de toekomst overal zo goed als de samenwerking van vanochtend.  :)

ik kan niet anders oordelen dan dat het altijd perfect verloopt,zoals vandaag als 1e wis bij ongeval en als brandweerman van gld-zuid.
ZHZ weet wat IM betekent gelukkig
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT