Maar vinden jullie dertig jaar in datzelfde kringetje rond dwalen niet erg lang, en verloren tijd? Is er in die 30jaar dan niemand geweest die met de vuist op tafel heeft geslagen, en heeft gezegt "Dit kan zo niet langer"!!
4 jaar geleden is er een toespeling gedaan door de KNRM, dat dit anders moet gaan. We zijn 4 jaar verder, en niemand heeft in die 4 jaar ook maar iets gedaan om die situatie te veranderen. Ook Henk heeft daarin niets gedaan.
En nu wordt er weer gesproken over de situatie, en hup weer komt er weerstand naar boven en zijn er mensen op de tenen getrapt omdat Henk zijn verhaal wel doet en de KNRM niet. En zijn wij in ene Henkaanbidders. Nee, wij willen alle verhalen op tafel, dus ook die van de KNRM. Maar op de een of andere manier sluiten die de deuren omdat hun de discussie niet aanstaat. Waarom?
Pardon? Kijk mijn postings op dit forum van de afgelopen jaren even na, zeg. Dat zijn er nogal wat...
Ik sluit de deur pas op het moment dat het hier blijkbaar de normaalste zaak van de wereld is om voor saboteur te worden uitgemaakt.
Dat tegelijk met de mededeling van moderator-kant dat Henk dus gelijk blijkt te hebben, dat het de schuld van KNRM-Huizen is.
Toon mij 1 bericht van mijn kant waarin ik meedeel dat KNRM-Huizen niets te verwijten valt... Lees vervolgens ook even mijn andere postings na om te zien of er af en toe kritiek op KNRM-Huizen is. Maar blijkbaar vallen hier en daar steeds meer mensen voor de grote bek van Henk, terwijl in mijn optiek zijn manier van discussiėren nou juist 1 van de voedingsbodems is van de heisa in en rond Huizen de afgelopen 30 jaar.