Structurering van waterhulpverlening Gooi- Eem- en IJmeer

Auteur Topic: Structurering van waterhulpverlening Gooi- Eem- en IJmeer  (gelezen 87379 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Zwaarwater

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #270 Gepost op: 17 augustus 2012, 14:42:38
Euhh Henk met hoeveel man zat jij aan boord tijdens je actie zondag?? Dat vermeld je namelijk niet in je persbericht.

Jammer dat Henk hier niet op reageerd, of is dit te pijnlijk.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #271 Gepost op: 17 augustus 2012, 14:42:57
Ik mag toch op zijn minst verwachten dat jullie van Henk eisen om zijn toon te matigen en excuses voor "saboteur" te eisen. Niets gehoord, niets gezien, dus einde discussie wat mij betreft.
Als wij zoiets eisen dan doen wij dat buiten het topic om, dus via de PM functie. Dat zie je misschien niet maar dat wil niet zeggen dat het niet is gebeurd.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #272 Gepost op: 17 augustus 2012, 14:47:40
Ik weet zeker dat dat 1 van de grootste bronnen van ergernis is. Stel het geval dat hij zijn toon zou kunnen matigen, dan ben ik er vrij zeker van dat er op termijn (eerst zullen wat oude wonden moeten helen, maar dat hoeft niet heel lang te duren als de wil er is) er wat meer collegialiteit onder elkaar kan ontstaan.
We gaan ergens komen! O0
Maar een goede samenwerking valt en staat zeer zeker met een onderling respect, en een onderling vertrouwen in elkaar. Er kan dan best een keertje op elkaar gescholden worden als er iets niet goed is gegaan, maar dat moet na een bak koffie dan ook weer uit de wereld kunnen zijn. Zodat er ook niet meer op terug hoeft te worden gekomen. Het houdt elkaar alleen maar scherp.

En dat er eerst oude wonden moeten helen ben ik geheel met je eens, daarvoor is er teveel gebeurt in het verleden. En lijkt mij ook niet meer dan logisch, daarvoor moet je ook de tijd nemen. ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #273 Gepost op: 17 augustus 2012, 14:48:59
Jammer dat Henk hier niet op reageerd, of is dit te pijnlijk.
Ik denk dat dit niet meer terzake doet, en we nu enkel constructief moeten blijven. ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #274 Gepost op: 17 augustus 2012, 14:53:17
Ik denk dat dit niet meer terzake doet, en we nu enkel constructief moeten blijven. ;)

 O0


Zwaarwater

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #275 Gepost op: 17 augustus 2012, 15:09:10
Ik denk dat dit niet meer terzake doet, en we nu enkel constructief moeten blijven. ;)

Ik hoor het al tegen Henk, dus bek houden.

Maar moeten we een hulpverlener die in zijn eentje de bootbemanning is voor volwaardig zien???, 100 punten voor Henk dat ie gereageerd heeft bij die onwelwording en actie ondernam.
Maar Henk mag dus de KNRM(Huizen) volledig op alles de grond inboren en maar tentoonspreiden dat zij de boosdoenders zijn en alles verkeerd doen..... en hij zo geweldig?
Nee betweterige (en met altijd een vingertje wijzende)Henk gaat in zijn eentje het water op zich als volwaardig hulpverlener inmeldend, het kan niet anders dan dat het KWC een volledig met bemanning en al uitgeruste Seeker ter beschikking heeft. Ik noem dit valsheid ingeschrifte.

Maar gelukkig dit doet allemaal niet meer terzake.

Gegroet,

Gek he dat jullie maar 1 kant horen, Henk zijn wil is wet en de waarheid. Gek he dat de tegenpartij zich hier stil houd, en ja ze mogen gewoon reageren maar doen dit massaal niet.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #276 Gepost op: 17 augustus 2012, 15:10:18
Ik weet zeker dat dat 1 van de grootste bronnen van ergernis is. Stel het geval dat hij zijn toon zou kunnen matigen, dan ben ik er vrij zeker van dat er op termijn (eerst zullen wat oude wonden moeten helen, maar dat hoeft niet heel lang te duren als de wil er is) er wat meer collegialiteit onder elkaar kan ontstaan.

"onder elkaar?". De waterhulpdienst, HOGE, KNRM Blaricum en Reddingsbrigade Naarden staan de laatse jaren op zeer goede voet. En het bevalt ons best. Niks geen oude wonden meer, allemaal geheeld. Zelfs met/op het hoofdkantoor KNRM wordt regelmatig gepraat over oplossingen voor problemen. Voornamelijk (alleen maar?) over de problemen met Huizen. Ik ben er trots op te mogen samenwerken met een club als KNRM Blaricum, jongens oefenen zich uit de naad en zijn echte teamplayers.

Ik neem daar niet aan deel. Dat doet ons bestuurslid  Jasper Weijmans namens ons.  Ik ken de precieze inhoud nog niet en bemoei me er ook niet mee. Ik vertrouw volledig op Jasper, dat komt wel goed.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #277 Gepost op: 17 augustus 2012, 15:14:37
Ik hoor het al tegen Henk, dus bek houden.

Maar moeten we een hulpverlener die in zijn eentje de bootbemanning is voor volwaardig zien???, 100 punten voor Henk dat ie gereageerd heeft bij die onwelwording en actie ondernam.
Maar Henk mag dus de KNRM(Huizen) volledig op alles de grond inboren en maar tentoonspreiden dat zij de boosdoenders zijn en alles verkeerd doen..... en hij zo geweldig?
Nee betweterige (en met altijd een vingertje wijzende)Henk gaat in zijn eentje het water op zich als volwaardig hulpverlener inmeldend, het kan niet anders dan dat het KWC een volledig met bemanning en al uitgeruste Seeker ter beschikking heeft. Ik noem dit valsheid ingeschrifte.

Maar gelukkig dit doet allemaal niet meer terzake.

Gegroet,

Gek he dat jullie maar 1 kant horen, Henk zijn wil is wet en de waarheid. Gek he dat de tegenpartij zich hier stil houd, en ja ze mogen gewoon reageren maar doen dit massaal niet.
Ik geloof dat we nu bezig zijn om alle pijnpunten naar voren te halen. Jullie moeten eerst eens stoppen om het idee te houden dat Henk hier alles maar kan verkondigen, en dat dat meteen maar wet is. we lopen al een poos te roepen dat we alle partijen graag de kans bieden om het woordt te doen. Maar teruggrijpen met vragen over met hoeveel Henk in de boot zat de afgelopen zondag. Dat voegt nu niets meer toe


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #278 Gepost op: 17 augustus 2012, 15:16:34
Goed ik ben inmiddels wel een beetje klaar met de toon in de laatste paar berichten. Woorden als: "bek houden" worden niet getolereerd. We hebben inmiddels meermaals aangegeven dat leden worden aangesproken op hun gedrag indien dit noodzakelijk is en dat wij als forum neutraal in de discussies staan. Wij kiezen geen partij voor Henk noch voor iemand anders. We kunnen op een professionele toon discussiėren, of niet. Lukt dat niet, dan gaan we op grond van de forumregels maatregelen nemen. Het topic gaat over de: "Structurering van waterhulpverlening Gooi- Eem- en IJmeer" Niet over individuele incidenten. Indien iemand van mening is dat we losse casussen moeten gaan bespreken dan kan dat in (reeds bestaande) andere topics.

On topic dus, en verder moddergooien wordt onmiddellijk verwijderd.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #279 Gepost op: 17 augustus 2012, 15:17:41
"onder elkaar?". De waterhulpdienst, HOGE, KNRM Blaricum en Reddingsbrigade Naarden staan de laatse jaren op zeer goede voet. En het bevalt ons best. Niks geen oude wonden meer, allemaal geheeld. Zelfs met/op het hoofdkantoor KNRM wordt regelmatig gepraat over oplossingen voor problemen. Voornamelijk (alleen maar?) over de problemen met Huizen. Ik ben er trots op te mogen samenwerken met een club als KNRM Blaricum, jongens oefenen zich uit de naad en zijn echte teamplayers.

Ik neem daar niet aan deel. Dat doet ons bestuurslid  Jasper Weijmans namens ons.  Ik ken de precieze inhoud nog niet en bemoei me er ook niet mee. Ik vertrouw volledig op Jasper, dat komt wel goed.
Maar Henk,
herken je het verhaal dat men vanuit Huizen weerstand voelt jegens jou. Met name over jouw berichtgevingen over hulpverleningen. En met name daardoor de boot afhoudt met jou?