Structurering van waterhulpverlening Gooi- Eem- en IJmeer

Auteur Topic: Structurering van waterhulpverlening Gooi- Eem- en IJmeer  (gelezen 87379 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Doruz

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
  • De beste stuurlui staan aan wal.
Reactie #220 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:13:11
En als in het convenant HOGE en de waterhulpdienst wordt opgenomen? Want daar praten we nu al een poos over.

Waarom zou de Kustwacht dat willen als het gebied al afgedekt is? ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #221 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:17:31
Waarom zou de Kustwacht dat willen als het gebied al afgedekt is? ::)
Ik hoop dat je dit topic gevolgt hebt?
En er voor partijen zoals HOGE en waterhulpdienst een goede rol is voor sleepklussen. En wellicht als het goed omschreven is, in zeer drukke tijden als back-up voor de KNRM.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #222 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:27:32
Moeten we in de discussie rekening houden met lieden wiens enig doel is het verbieden van clubs als HOGE? En wat voorzinnige inbreng kun je verwachten van discussieparners die nu nog denken dat HOGE uit is op het slepen van jachten?


Doruz

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
  • De beste stuurlui staan aan wal.
Reactie #223 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:33:07
Ik hoop dat je dit topic gevolgt hebt?
En er voor partijen zoals HOGE en waterhulpdienst een goede rol is voor sleepklussen. En wellicht als het goed omschreven is, in zeer drukke tijden als back-up voor de KNRM.

Onder hulpverlening te water valt ook wegslepen dus daar heeft de Kustwacht geen andere partijen voor nodig.
In zeer drukke tijden is het inderdaad handig als er andere partijen/passsanten zijn maar die varen toch wel zonder convenant...


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #224 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:33:56
Ik denk dat het tijd wordt te dicussieren zonder deze saboteurs, die alleen uit zijn op een achterhaalde alleenheerschappij van de KNRM, in kleinere kring.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #225 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:37:23
Onder hulpverlening te water valt ook wegslepen dus daar heeft de Kustwacht geen andere partijen voor nodig.
In zeer drukke tijden is het inderdaad handig als er andere partijen/passsanten zijn maar die varen toch wel zonder convenant...

HALLO!  HOGE heeft een reddingsboot die niet inzetbaar is voor sleephulp. Wij richten ons op  noodhulp.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #226 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:39:02
Ik denk dat het tijd wordt te dicussieren zonder deze saboteurs, die alleen uit zijn op een achterhaalde alleenheerschappij van de KNRM, in kleinere kring.
Dus dan zijn we terug bij af, omdat een aantal lieden vast blijven houden aan de KNRM. Terwijl we inmiddels al 11 pagina,s besproken hebben waarin duidelijk naar voren kwam dat er weldegelijk rollen weggelegt zijn voor partijen zoals jullie of de waterhulpdienst.
Maar dat het voor alle partijen goed is goede afspraken met elkaar te maken, zodat een ieder weet waar die aan toe is wat alleen maar de hulpverlening ten goede komt.


Highlander

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
Reactie #227 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:43:32
HALLO!  HOGE heeft een reddingsboot die niet inzetbaar is voor sleephulp. Wij richten ons op  noodhulp.
Maar waar wordt dan gezegd dat hij het hier specifiek over HOGE heeft. Topic is gestart om te zien of er aan de wild-west taferelen een einde kan worden gemaakt., Als jij dan vervolgens in de jou bekende stijl mensen voor saboteurs begint uit te maken, dan weet ik wel waar deze discussie eindigt: in het niets. Jammer, Alexander. Mooie poging, maar helaas geldt hier maar 1 waarheid: Henks waarheid. En wee je gebeente als je het daar niet mee eens bent, want dan heb je het gedaan ook.
Tsja, en zo gaat dat dus nu al ongeveer 30 jaar in de buurt van Huizen...


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #228 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:50:07
irritatie onstaat makkelijk als je geen goede band met elkaar hebt. Waar een taak ligt voor de besturen is op het vlak van de sociale omgang.
Toch treffend hoe je eerst wat verteld over sociale omgang en het belang daarvan om vervolgens met een opmerking te komen als:
Ik denk dat het tijd wordt te dicussieren zonder deze saboteurs, die alleen uit zijn op een achterhaalde alleenheerschappij van de KNRM, in kleinere kring.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #229 Gepost op: 16 augustus 2012, 20:11:31
Ik hoop dat je dit topic gevolgt hebt?
En er voor partijen zoals HOGE en waterhulpdienst een goede rol is voor sleepklussen. En wellicht als het goed omschreven is, in zeer drukke tijden als back-up voor de KNRM.
98uiye

Hier wordt gezegd dag er ruimte moet zij voor HOGE om sleepklussen te doen.