waar blijven de tweedehands ambulances toch?

Auteur Topic: waar blijven de tweedehands ambulances toch?  (gelezen 6237 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arnoud

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 10 maart 2005, 10:28:47
Hier nog een oude Nederlandse wagen, ik dacht van IJssel-Vecht...

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 10 maart 2005, 18:45:34
Sommige mensen vinden hem lelijk maar ik vind hem mooi. ;D
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

ambulance mark

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 10 maart 2005, 19:41:56
nee he, niet weer die lelijke mercedes vito van ambulances bruxelloises.

deank

• Forum gebruiker
  • Ambulance chauffeur
    • www.ambulancesbruxelloises.be
Reactie #13 Gepost op: 11 maart 2005, 00:00:13
Wij hebben die Mercedes vito bij bosman in belgie gekocht die ambulance is nu niet meer in dienst te veel problemen rond die wagen en de kleuren waren echt niet zo mooi echt gezecht het is de slechtse ambulance die wij ooit gekocht hebben wij hebben nu een chevy en twee lage Mercedes visser
http:www.ambulancesbruxelloises.be

Matthieu

• Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 11 maart 2005, 14:36:31
Oud Amsterdams bakkie dus,

Met recht een A'dams bakkie, 'k zie er duidelijk nog GG&GD op staan.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 11 maart 2005, 22:36:13
Best een sosiaal land zijn wij de afgekeurde dingen bij ons gaan gewoon naar het buitenland  ;D  ;D  ;D

Pleegkundige

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 12 maart 2005, 12:27:05
Dit weet ik nog niet zo ....

In Nederland is voor zover ik weet slechts één Mercedes-Vito als ambulance geweest, en dat was in Ede. Maar het zijn wel de kleuren van IJssel-Vecht.
Lijkt mij sterk dat de oude ambu van Ede de striping van IJssel-Vecht gekregen heeft om daarna naar België geëxporteerd te worden.
Wie kan hier met iets meer zekerheid iets over vertellen? ???

De ambulance op de foto is wel een ex-ambu van RAV Ijsel Vecht. De standplaats weet ik alleen zo niet meer. Heb hem regelmatig zien rijden in Drenthe als hij met een rit bezig was en de patient naar een Drents ziekenhuis moest.
Ede had inderdaad ook een Vito, hier stond een foto van op de site van West Veluwe Vallei, maar die is opgeheven zag ik net. Die Vito van Ede had rondom alleen maar een dikke blauwe streep.

Groetjes, Pleegkundige

guest1564

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 12 maart 2005, 12:46:18
De ambulance op de foto is wel een ex-ambu van RAV Ijsel Vecht. De standplaats weet ik alleen zo niet meer. Heb hem regelmatig zien rijden in Drenthe als hij met een rit bezig was en de patient naar een Drents ziekenhuis moest.
Ede had inderdaad ook een Vito, hier stond een foto van op de site van West Veluwe Vallei, maar die is opgeheven zag ik net. Die Vito van Ede had rondom alleen maar een dikke blauwe streep.

Groetjes, Pleegkundige

Standplaats was volgens mij Ommen

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 12 maart 2005, 19:10:06
Dit is volgens mij inderdaad de oude vito van Ede alleen dan moet groene striping en oranje lampen. (dierenambulance uitvoering).
Deze vito heeft het trouwens niet lang uitgehouden in Ede, hij kon niet op tegen de 4 chevy's

ik zal binnenkort nog eens een foto plaatsen (heb ik op dit moment niet bij de hand)
Nurse powerrrrr