Wat is dit voor auto ?>?

Auteur Topic: Wat is dit voor auto ?>?  (gelezen 6645 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #30 Gepost op: 5 maart 2005, 18:02:51
Nog nooit Amsterdamse ambulance gezien FireRobin??? Ze zijn mooi, echt mooi  :o ;).

Ooh jah die  ;D ;D ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 5 maart 2005, 21:20:55
Die foto van die ambu uit Zaandam (Overigens MIJN Foto en vraag me wel af hoe diegene daaraan is gekomen!!!) dat is een model die ze gebruiken in Purmerend en Zaandam. Zaandam heeft 4 "gele" ambulances en 2 amsterdamse modellen. De buiten en binnenkant is anders. Kortom; De amsterdamse modellen zijn iets anders als de gele.......

maartenh

• Forum gebruiker
    • www.112alarm.com
Reactie #32 Gepost op: 5 maart 2005, 23:32:45
Misschien een domme vraag tussen door maar: waarom heeft Amsterdamse ambulance geen Officiële biza striping?  ???Wat is daar voor de reden.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #33 Gepost op: 6 maart 2005, 02:11:48
Misschien een domme vraag tussen door maar: waarom heeft Amsterdamse ambulance geen Officiële biza striping? ???Wat is daar voor de reden.
Amsterdammers zijn over het algemeen vrij eigenwijs, en dat straalt door in de ambulances, de brandweer en de politie :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #34 Gepost op: 6 maart 2005, 12:51:28
antwoord is heel eenvoudig. diensten zaandam en purmerend zijn nog niet zo lang geleden overgenomen door vza ze hadden gele auto's en sinds de overname worden de nieuwe auto's geleverd in de "amsterdamse" uitvoering zowel van binnen als van buiten.

hun standpunt is dat wit beter opvalt als geel dus ......
en als het toch niet verplicht is vanuit biza en er toch niets tegenover staat bepalen ze zelf wat ze willen

Robin Hundman

• Gast
Reactie #35 Gepost op: 6 maart 2005, 12:59:35
Ik vind persoonlijk dat je oranje verderweg eerder ziet dan het gele.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #36 Gepost op: 6 maart 2005, 13:21:40
ben ik het mee eens
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #37 Gepost op: 13 mei 2005, 12:34:26
zojuist reed er op de N201 van aalsmeer richting hoofddorp een zilvergrijze ford focus, met achter het voorraam twee blauwe flitsers (net als die type R dingen van marktplaats) en achter het achterraam een arrowstick met twee blauwe flitsers, twee oranje en de arrowstick zeg maar

wie weet was het voor voertuig was? en ja der zat een sirene op leek op politie twee toon maar dan mega twee toon denk ik, dus trilliger

7194

• Senior gebruiker
Reactie #38 Gepost op: 13 mei 2005, 12:49:17
Tjah, of politie of een wannebee.  ::)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #39 Gepost op: 16 mei 2005, 14:24:40
ja, ik weet het niet, zaten geen leren jasjes in of witte / blauwe overhemden, wel twee mensen maar geen uniformen, en der zat geen camera in (achter de spiegel) dus ik weet het ook niet