GRIP 1 (Koeling C2000-zendmast, KPN Telecom) Prinses Beatrixlaan - Den Haag 19-08-2012

Auteur Topic: GRIP 1 (Koeling C2000-zendmast, KPN Telecom) Prinses Beatrixlaan - Den Haag 19-08-2012  (gelezen 12291 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EHBjOOST

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
  • Dit forum is het helemaal !
Dat uitrichten is al niet zo eenvoudig (en moet dus op twee plekken gebeuren) en dan hebben we het nog niet eens over de beschikbaarheid gehad. Al met al een leuk "idee" (waar het ook vandaan mag komen), maar technisch gezien is het helaas niet zo eenvoudig...

Toch zijn hier ook wel oplossingen voor, Mijn vorige werkgever had een systeem waarbij je met meerdere straalzendertjes op 1 basisstraalzender verbindingen kon opzetten. Hier over kon je 2Mbit/s ISDN doen, maar ook internet, ISDN en nog wat protocollen geloof ik. Te lang geleden dat ik daar een cursus op heb gedaan. Als je met meer vermogen werkt kan je met antennes werken die een grotere openingshoek werken en toch de gewenste verbinding in kortere tijd opzetten.

Speculeermode
Voor een hoop van de toepassingen is 2MBit genoeg KPN kan hier al 30 gesprekken over heen krijgen, dan zal er voor C2000 toch ook wel genoeg capaciteit in zitten om in iedergeval de spraak groepen op 1 mast te kunnen aansturen.
einde speculeermode
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken


Ewout51

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
1 van die mobiele masten staat in Assen, drenthe


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Inmiddels ook video toegevoegd in item op regio15.

Het was nogal een operatie, zeg maar  98uiye

Peen
Redacteur van


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Inmiddels ook video toegevoegd in item op regio15.

Het was nogal een operatie, zeg maar  98uiye

Peen
Ik zie op de foto's van regio 15 een witte "dome" naast de COH en als ik google wat ik aan tekst er op zie staan dan internetten de hagenezen in ieder geval zonder KPN, maar via een satelliet.
http://www.ten-haaft.de/e/Maritim_produkte_oyster-sat-dom-trx7.html