Wat voor schoenen dragen de linker en rechter AT'ers? het lijken wel gympen
Zijn volgens mij inderdaad gympen, zal hij wel van AAS een klacht krijgen want dat mag niet op het luchthaventerrein
@ Roare, jij zegt dus dat er niks veranderd is in de wereld? Waarom moet ik dan nu 2 verschillende vragenlijsten invullen voor ik naar de US vlieg, krijg ik zowel bij vertrek als aankomst een half kruisverhoor en moet ik al mijn vinger afdrukken afgeven om het land in te komen? Waarom is de DSI opgericht als alles koek en ei was en heeft de BSB al diverse keren in vol ornaat moeten klaar staan? Waarom krijgen politici als Wilders zoveel aandacht bij sommige mensen? Dit zijn allemaal zaken die sinds 9-11 gekomen zijn, daarvoor gebeurde er zeker ook wel wat maar dat was veel minder groots en gaf geen mentaliteits verandering bij de mensen.
Nu was het niks, maar er zijn de afgelopen jaren al diverse incidenten geweest (op SPL maar ook op andere luchthavens) die uit haden kunnen groeien tot iets groots maar door het adequate reageren van de locale eenheden heeft men het gelukkig klein kunnen houden (en werd er door andere geklaagd waarom er zo groot werd ingezet). Dit soort reacties heeft ook een waarschuwende werking voor de semi jongens, die lopen misschien met een ideetje te spelen om wat te doen, zien dit in het nieuws en gaan dan toch niet door met hun plan. Nee de profs hou je hiermee niet tegen, daar hebben we andere manieren voor. En gelukkig werken die want de keren dat je daar wat over hoort is miniem wat een goed teken is.