Gooimeer

Auteur Topic: Gooimeer  (gelezen 2059 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Gepost op: 6 maart 2005, 13:54:13
Weet iemand wat er gisteravond op het gooimeer aan de hand was?
Henk?




Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2005, 15:07:44
Ik heb het dan ook gemist in elk geval...
  Ta


janneman82

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2005, 15:38:24
Rond kwart over 8 werdt de brandweer Huizen gealarmeerd voor een vermiste schaatser op het Gooimeer. De brandweer heeft met behulp van de warmtebeeld camera het meer afgezocht. Achteraf kreeg men te horen dat de schaatser lekker thuis achter de verwarming zat ;D

ingezet materiaal:
TAS 52732
HV  52771
WO 52787 Huizen
OVD 52910


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #3 Gepost op: 6 maart 2005, 15:39:48
Dank je wel


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 6 maart 2005, 15:41:17
Rond kwart over 8 werdt de brandweer Huizen gealarmeerd voor een vermiste schaatser op het Gooimeer. De brandweer heeft met behulp van de warmtebeeld camera het meer afgezocht. Achteraf kreeg men te horen dat de schaatser lekker thuis achter de verwarming zat ;D

ingezet materiaal:
TAS 52732
HV  52771
WO 52787 Huizen
OVD 52910

schaatser op het gooimeer  :o :o ??? ??? :-X :-X
Ligt het Gooimeer op de Noordpool dat daar al geschaatst kon worden


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2005, 15:45:09
wat hebben ze dan met een warmtebeeld camera gedaan? Ben daar serieus benieuwd na en ook welk type/merk deze camera is. De camera die wij hier hebben drager talisman kan namelijk onder water niets waternemen en die we bij de vrijwilligers hebben trouwens ook niet


janneman82

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2005, 15:54:36
Ik weet ook niet precies waar de warmtebeeldcamera voor is gebruikt. En of er ijs ligt op het gooimeer heb de tekst van www.112gooienvechtstreek.nl gehaald.  8)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2005, 16:01:52
wat hebben ze dan met een warmtebeeld camera gedaan? Ben daar serieus benieuwd na en ook welk type/merk deze camera is. De camera die wij hier hebben drager talisman kan namelijk onder water niets waternemen en die we bij de vrijwilligers hebben trouwens ook niet
ik kan me voorstellen dat je met een warmtebeeldcamera wel personen die aan de oppervlakte drijven kunt opsporen,maar dan moet dat persoon er al niet te lang in hebben gelegen.
Wij hebben een camera van Bullard,en daar schijnt het ook mee te kunnen maar dat hebben we nog niet uitkunnen proberen


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #8 Gepost op: 6 maart 2005, 16:11:11
ja op het water wel maar in het water (onder water) niet. bullard hebben we bij de vrijwilligers ook.
dit is (tenminste zo hebben ze het ons vertelden hebben we het ook geprobeerd) werkt dat hetzelfde als een ruit. Kun je ook niet doorheen kijken.

Wel kun je met de camera eventuele chemicalien zien OP het water. maar hoor graag meer van deze inzet van de camera. Of is deze ingezet voor ..... kijk we hebben wel wat gedaan :-X


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #9 Gepost op: 8 maart 2005, 18:21:57
Ik heb het even gemist,maar ik zag vanmiddag in een krant van een paar dagen geleden staan dat er een kind vermist zou zijn op het gooimeer,maar dat bleek gewoon bij een ander kindje aan het spelen te zijn,bleek nadat er al een aantal instanties ingeschakeld waren..
  Ta