Middelbrand woning in Culemborg

Auteur Topic: Middelbrand woning in Culemborg  (gelezen 2951 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels2

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 6 maart 2005, 19:23:32
Okay okay ik drukte mezelf ietwat verkeerd uit, maar indien er een vermoeden is van aanwezigen in het pand (huis) ben ik maar blij dat er opgeschaald wordt door de ac. De discussie is dan alleen nog moet de ac het doen of de eerste bv?


Nick

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 6 maart 2005, 19:28:21
Nick,

Weet je wat er precies in brand stond allemaal??

ps mooie foto's  ;D

Bedankt voor het compliment.

Wat ik al zei door omstanders werd verteld dat er een geiser ontploft zou zijn, of dat echt zo is weet ik niet.

De regio Gelderland zuid werkt inmiddels met C2000 dus het berichten verkeer is dan moeilijk te volgen.

In ieder geval heeft het voorste gedeelte (rechterraam) goed staan branden uit de linkerraam kolkte aardig wat rook naar buiten.

Ze hebben tot 2 keer toe met de HW het dak gecontroleerd.


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #22 Gepost op: 6 maart 2005, 19:57:11
Okee bedankt voor de info


Nick

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 6 maart 2005, 20:46:32
06-03-2005 19:44 - Culemborg - Kamers beschadigd bij woningbrand
Door: Nieuwsredactie van 112rivierenland.nl

Zondagmiddag rond 14.15 uur ontstond er brand in een woning aan de Van Hogendorpstraat in Culemborg. De bewoners van het pand, twee vrouwen en een man, zijn voor ademhalingsklachten naar het ziekenhuis vervoerd. Een kamer op de bovenverdieping brandde uit, twee anderen liepen brandschade op. Een naastgelegen woning liep rookschade op. De brandweer had de brand snel onder controle doordat van binnenuit de woning, geblust kon worden. De technische recherche van de politie stelt een onderzoek in om de oorzaak van de brand te achterhalen.