Niveau 5 Politiekundige Bachelor November 2012 Apeldoorn

Auteur Topic: Niveau 5 Politiekundige Bachelor November 2012 Apeldoorn  (gelezen 5266 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Leon88

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #10 Gepost op: 10 september 2012, 19:11:44
Ja ik heb ook zelf een huisje..(woon samen met mn vriendin) dus dat wordt wel even pittig in Apeldoorn dan ;)
Zelfs al zou ik een motor hebben dan nog is op en neer Apeldoorn-Vlissingen niet echt te doen haha.

Ik ben benieuwd naar de academie! :D

Leon88

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #11 Gepost op: 9 oktober 2012, 17:54:00
Ik moet helaas nog wachten op het antecedentenonderzoek..Dus ik hoop het nog te halen in november!

Misschien tot dan

Y.Ichelle

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2012, 15:39:44
Hey Leon!
Ik ben op dit moment ook bezig bij het korps in Zeeland en ook nog in afwachting van de uitslag van het veiligheidsonderzoek.
De vraag is bij mij ook nog of ik per november zou kunnen starten.
Toevallig zeg :)
Ben benieuwd of je inmiddels al wat meer weet..

Toby

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #13 Gepost op: 18 oktober 2012, 11:13:38
Afgelopen dinsdag ben ik gebeld of ik nog 5 november zou kunnen starten. Mogelijk dezelfde klas Leon?

Ik heb echter nog geen medische keuring en antecedentenonderzoek gehad, ook nog geen korpsgesprek en arbeidsvoorwaardengesprek. Laatste 2 gesprekken staan voor volgende week op de rol... Ondertussen is het afwachten en kijken of ik er met mijn huidige werkgever op een goede manier uit kan komen.

Dame van W&S heeft aangegeven mij, indien het goed gaat komen met het korps- en arbeidsvoorwaardengesprek, mij alvast te willen laten starten. Mocht de medische keurig of het antecedentenonderzoek toch nog problemen op gaan leveren dan kan mijn opleiding (zelfs na 5 november) alsnog worden stopgezet.

Spannende tijd met enkele risico's, maar wie weet tot 5 november!

Leon88

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #14 Gepost op: 19 oktober 2012, 10:19:12
He Toby,

Dat is wel eens even geluk hebben voor jou! Dat voorstel heb ik helaas niet gehad..het is nog steeds afwachten op de uitkomst van het antecedentenonderzoek, ik heb nog niets gehoord.

Misschien tot 5 november!

Gr