Zeer grote brand (grote schuur) Vuursteenweg - Swifterbant 07-09-2012

Auteur Topic: Zeer grote brand (grote schuur) Vuursteenweg - Swifterbant 07-09-2012  (gelezen 4829 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brandweermanjef

  • Hoofdbrandwacht / Beveiliging
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 823
  • De brandweer blust niet alleen branden !
Reactie #20 Gepost op: 7 september 2012, 14:22:42
p2kflex
14:13:28 07-09-12GROUP-1PFL IVM met inzet opkomen IBT centrum. Voor meer informatie contact groepscommandant
0730000Politie Veiligheidsregio Flevoland (Monitorcode)
0730113Politie Veiligheidsregio Flevoland (ME)

Hoort deze melding nou echt bij dit incident ?
* ME ?
* IBT centrum ? (IBT= ? )

Zie dit meer als een melding voor een inzet in het centrum. Deze schuur licht nou niet echt in het centrum ?


brandweermanjef

  • Hoofdbrandwacht / Beveiliging
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 823
  • De brandweer blust niet alleen branden !
Reactie #21 Gepost op: 7 september 2012, 14:25:33
p2kflex
14:24:45 07-09-12-ALPHA-gaarne contact rac
0700029BRW Veiligheidsregio Flevoland (OvD Noord) (Infocode)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #22 Gepost op: 7 september 2012, 14:43:13
Hoort deze melding nou echt bij dit incident ?
* ME ?
* IBT centrum ? (IBT= ? )

Zie dit meer als een melding voor een inzet in het centrum. Deze schuur licht nou niet echt in het centrum ?

IBT staat voor Integrale Beroepsvaardigheid Training. Het IBT centrum is de plek waar elke executieve agent zijn bijscholing en toetsing krijgt op het gebied van aanhoudingsvaardigheden en schietvaardigheden. Het IBT centrum is ook vaak de opkomst lokatie voor de ME van waaruit ze dan vervolgens uitrukken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #23 Gepost op: 7 september 2012, 15:38:10
Hoort deze melding nou echt bij dit incident ?
* ME ?
* IBT centrum ? (IBT= ? )

Zie dit meer als een melding voor een inzet in het centrum. Deze schuur licht nou niet echt in het centrum ?

Ik plaatse deze meldingen in dit topic omdat ik in 1e instantie aannam dat het gerelateerd was aan de brand in Swifterbant.
Maar dat blijkt niet helemaal juist te zijn. Ze gaan wat anders doen :-)


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #24 Gepost op: 7 september 2012, 16:00:28
Grote schuurbrand Vuursteenweg Swifterbant gezien vanaf A6 07-09-2012 13:10 uur.
Published on Sep 7, 2012 by XXX414141
Grote schuurbrand Vuursteenweg Swifterbant gezien vanaf A6 07-09-2012 13:10 uur.
Helaas kon ik de niet passende muziek onder onder de video niet zo snel weghalen excuses daarvoor.

De brandweer is uitgerukt voor een zeer grote brand bij een landbouwbedrijf in Swifterbant. Het vuur brak rond 13:00 vrijdagmiddag uit in een grote schuur aan de Vuursteenweg. De rookpluimen zijn van ver te zien.

De eigenaar van de schuur heeft tegenover de brandweer verklaard dat de brand is ontstaan bij sloopwerkzaamheden. Volgens de eigenaar zit er geen asbest in de schuur. De boer heeft onlangs nieuwe schuren laten bouwen en de brand woedt in de oude schuur. In het pand bevinden zich geen landbouwmachines.

De brandweer probeert de nieuwe schuren te beschermen tegen de vlammen, want daar zijn alle kostbare werktuigen opgeslagen
Samen sterk in de hulpverlening!


arjenhva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
    • HV-Almere
Reactie #25 Gepost op: 7 september 2012, 19:33:47
De IBT meldingen waren voor de opkomst van ME leden die met 2 bussen naar het Almeerderstrand zijn gegaan voor een zoekactie.
@HVAlmere // @FireFlying11 // It's nice to be important, but more important to be nice