Nieuw ambulance T5 concept ?

Auteur Topic: Nieuw ambulance T5 concept ?  (gelezen 2920 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 11 maart 2005, 22:46:29
te horen?
te zien ben ik het mee eens, geen flitsers in de grill dus
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Robin Hundman

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 11 maart 2005, 23:10:18
te horen?
te zien ben ik het mee eens, geen flitsers in de grill dus

Wel flitsers in de grill,  :)! En trouwens op de beurs heb ik die visser type 4 alleen gehoord de sirene. Ronald Kuipers, rijd de T5 VW al in Nederland dan?

Pleegkundige

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 12 maart 2005, 12:16:05
Hij rijdt wat ik begrepen heb nog niet rond als inzetbare auto. Ambulancedienst Kijlstra uit Friesland, heeft of had hem om proef te rijden, maar dus niet om daadwerkelijk patienten te vervoeren. Hoorde ik van een ambucollega en zag hem laatst rijden in Drachten.

Groet,
Pleegkundige

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 12 maart 2005, 12:25:15
Wel flitsers in de grill, beetje beter kijken  :)! En trouwens op de beurs heb ik die visser type 4 alleen gehoord de sirene. Ronald Kuipers, rijd de T5 VW al in Nederland dan?

zelfs op jouw site zie ik de flitsers niet, ik zie alleen de sirene zitten

bron: www.ambu-nhn.nl

robin hundman
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

7194

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 12 maart 2005, 12:26:19
Die volkwagen had geen flitsers in de grill. En zowel, dan deden die het dus niet (net als de flister linksboven).  ;)

Robin Hundman

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 12 maart 2005, 12:42:41
Die zwarte dingen rechtboven en linksboven leken flitsers. Sorry dan dat ik het fout had  :-X.

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 12 maart 2005, 19:05:43
Wel flitsers in de grill, beetje beter kijken :)! En trouwens op de beurs heb ik die visser type 4 alleen gehoord de sirene. Ronald Kuipers, rijd de T5 VW al in Nederland dan?

Ik zou neit weten of hij al in Nederland rijd is er mischien iemand die dat wel weet ?? En wat ik bedoelde is dat ONZE ambus al zo slecht te horen zijn en dan ook nog die verlichting op die plaats maakt het er neit beter op !!!

Groet Roanld.

Arnoud

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 13 maart 2005, 08:28:01
Ik vinde die auto's uit Kopenhagen super, heeft iemand er misschien een interieur foto van ?

Heel bijzonder aan de buitenkant !!

Bart S

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 13 maart 2005, 11:21:47
Ik vinde die auto's uit Kopenhagen super, heeft iemand er misschien een interieur foto van ?
Heel bijzonder aan de buitenkant !!

De wagens zijn opgebouwd door Profile Vehicles in Finland. Op hun site (www.profilevehicles.com) vond ik o.a. de volgende foto's. Overigens schijnt De Vries Ambulances de Profile dealer te zijn voor de Benelux!

Het ziet er allemaal wel wat krapper uit dan de Chevy's....

Groetjes,

Bart

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 13 maart 2005, 13:39:46
Flitsers,.wig wag etc is denk ik allemaal optioneel,.dus zal denk ik naar de wensen van de toekomstige eigenaar vast wel ingebouwd kunnen worden.