Wij zijn van mening dat een 'Hulpverleningsforumportofoonkanaal' - ondanks de goede bedoelingen - niet onder de verantwoordelijkheid valt van het moderatorteam. Aangezien het moderatorteam niet de mogelijkheid heeft hier aandacht aan te besteden en de naam 'Hulpverleningsforum' of 'HVforumNL' dan niet gebruikt kan worden, willen wij bij deze kenbaar maken niet achter dit initiatief te staan.
Het staat een ieder uiteraard vrij een 'kanaal' aan te maken en forumgenoten hierop uit te nodigen.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Hulpverleningsforum.
Dank voor deze uitleg. Het is ook begrijpelijk, dergelijke akties betekenen een extra belasting op het moderatorsteam en die hebben al genoeg te doen.
Misschien dat iemand zich geroepen voelt om een kanaal te openen, ik zelf begin er ook niet aan. (gezien mijn schaarse tijd die ik beschikbaar heb voor deze hobby)
Als voorstel voor een naam van het kanaal kan men ook denken aan b.v. incidentennet of P2000NET o.i.d.
Tevens heb ik nog steeds het probleem dat men mij wel kan horen maar ik hoor de tegenpartij niet op mijn PC-installatie.
Misschien een bug, of een instelling. Ik heb al een vraag neergelegd bij Zello.
(alle instellingen lijken goed te zijn)