0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Ik denk dat menig daar al een slapeloze nacht aan over hebben gehouden Dan is weer dit en dan weer dat, dit noem ik geen kinderziektes meer maar een compleet drama Kijk maar naar de CAFS , kost handen vol met geld zo’n ding en hij is nu nog niet 100% in orde..
Nee, ik ben niet jaloers. Alleen vind ik het, zoals ik al zei, geldverspilling. Ik was er al op voorbereid dat er commentaar op zou komen, maar het is gemeenschapsgeld en de gemeenschap is niet met zo'n auto gediend toch? had nog zo'n Ford busje aangeschaft voor de commandant. En als dat niet goed genoeg is voor hem, is het ook niet goed genoeg voor de manschappen, denk ik dan maar.Ik vind de wagen ook mooi, maar dat moet geen reden zijn om zo'n wagen aan te schaffen. De nieuwe S40, vanaf € 27000,- Christian
Er staat daar prachtig materiaal in Terneuzen en zolang als er op een normale manier geld voor vrij te maken is,snap ik niet waar er over geklaagd word.Beter het geld in de hulpverleningsdiensten stoppen dan één of ander dom kunstwerk. (Dat is mijn persoonlijke mening hierover.groeten Ruud
In Terneuzen hebben ze heel lang met verouderd materiaal moeten werken, toen er een nieuwe commandant kwam is dat allemaal veranderd en is er heel veel nieuw materiaal bijgekomen
Wat dat betreft doet Jeroen het niet slecht hahahahahahagroeten Ruud