Nieuw voertuig Cdt Terneuzen

Auteur Topic: Nieuw voertuig Cdt Terneuzen  (gelezen 10435 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #40 Gepost op: 9 maart 2005, 16:27:05
Ik denk dat menig daar al een slapeloze nacht aan over hebben gehouden  :D :D :D

Dan is weer dit en dan weer dat, dit noem ik geen kinderziektes meer maar een compleet drama  :P :P

Kijk maar naar de CAFS , kost handen vol met geld zo’n ding en hij is nu nog niet 100% in orde.. :-\ :-X

Jah dat is waar, majah wat doe je eraan  :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #41 Gepost op: 9 maart 2005, 16:29:34
Nee, ik ben niet jaloers. Alleen vind ik het, zoals ik al zei, geldverspilling.
Ik was er al op voorbereid dat er commentaar op zou komen, maar het is gemeenschapsgeld en de gemeenschap is niet met zo'n auto gediend toch? had nog zo'n Ford busje aangeschaft voor de commandant. En als dat niet goed genoeg is voor hem, is het ook niet goed genoeg voor de manschappen, denk ik dan maar.
Ik vind de wagen ook mooi, maar dat moet geen reden zijn om zo'n wagen aan te schaffen.
De nieuwe S40, vanaf € 27000,- :o

Christian

daar ben ik het wel mee eens, het ene korps doet er jaren over om ook maar een nieuwe tas of hv aan te kunnen schaffen en in in Terneuzen kopen ze het duurste van het duurste terwijl ze ook best een tandje minder kunnen besteden

niet te min blijft het een mooi voertuigenpark
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ruma

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 9 maart 2005, 16:41:58
Er staat daar prachtig materiaal in Terneuzen en zolang als er op een normale manier geld voor vrij te maken is,snap ik niet waar er over geklaagd word.Beter het geld in de hulpverleningsdiensten stoppen dan één of ander dom kunstwerk. (Dat is mijn persoonlijke mening hierover.

groeten Ruud ::)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #43 Gepost op: 9 maart 2005, 16:43:17
nee nee, zo bedoel ik het niet, maar het is zo dat hun erg veel geld in hun wagenpark stoppen terwijl er dus andere korpsen zijn die net aan rond kunnen komen en jaren bezig zijn om een nieuw voertuig aan te schaffen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 9 maart 2005, 16:45:09
Er staat daar prachtig materiaal in Terneuzen en zolang als er op een normale manier geld voor vrij te maken is,snap ik niet waar er over geklaagd word.Beter het geld in de hulpverleningsdiensten stoppen dan één of ander dom kunstwerk. (Dat is mijn persoonlijke mening hierover.

groeten Ruud ::)

In Terneuzen hebben ze heel lang met verouderd materiaal moeten werken, toen er een nieuwe commandant kwam is dat allemaal veranderd en is er heel veel nieuw materiaal bijgekomen

en jah Gem. Terneuzen steekt er heel veel geld in, dit is ook door de vele industrie en de westerscheldetunnel, als Terneuzen met het oude wagenpark naar een fabriek moest hadden ze niet het geschikte materiaal denk ik  :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Ruma

• Gast
Reactie #45 Gepost op: 9 maart 2005, 16:46:28
In Terneuzen hebben ze heel lang met verouderd materiaal moeten werken, toen er een nieuwe commandant kwam is dat allemaal veranderd en is er heel veel nieuw materiaal bijgekomen

Wat dat betreft doet Jeroen het niet slecht hahahahahaha

groeten Ruud

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #46 Gepost op: 9 maart 2005, 16:48:16
Terneuzen heeft veel mooie voertuigen, maar heeft ook nog steeds de unieke positie dat men nog steeds een mooie gele 608 in dienst heeft, voor de vrijwilligers van de kazerne Zaamslag!  ;D  Over jaloers gesproken . . .

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 9 maart 2005, 16:48:33

Wat dat betreft doet Jeroen het niet slecht hahahahahaha

groeten Ruud

Jah die heeft het goed voor elkaar  ;D ;D ;D

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #48 Gepost op: 9 maart 2005, 16:49:17
Juist Robin,als je een commandant hebt die graag  jong materieel wil hebben dan heb je mazzel.
Maar alle voertuigen in Terneuzen hebben een duidelijk doel,neem bv alleen maar de Westerscheldetunnel maar ook de industrie die er in Terneuzen is.
En ach wat de gemeenschap er van vindt,die zien niks behalve de fouten  ::)

Ruma

• Gast
Reactie #49 Gepost op: 9 maart 2005, 16:53:49
Afwachten wat het volgende korps word in Zeeland voor nieuwe voertuigen.Er word hier goed aan de weg getimmerd met nieuwe voertuigen de laatste maanden

groeten Ruud