Alarmering en/of inzet GNK-C

Auteur Topic: Alarmering en/of inzet GNK-C  (gelezen 150455 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

IkWilbert

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #150 Gepost op: 20 mei 2008, 09:35:46
Gisteravond 18 mei is de gnk-c van Twente ingezet bij de huldiging van FC Twente. In verband met het hoge aantal bezoekers is door de OVD-G besloten ons in te zetten. Bij aankost bleek echter dat onze inzet niet meer nodig bleek en zijn wij onverrichte zaken weer terug gekeerd naar onze opkomst plaats.

Deze melding?
21:47:50 18-05-08 5 I AMBU graag melden op Demmersweg  
805182147500623830      0623830 CPA Twente ( Testoproep )  (labeltje klopt waarschijnlijk niet)  ;)

V16.01

• Forum gebruiker
Reactie #151 Gepost op: 20 mei 2008, 11:31:57
Ja klopt dat was idd die melding. Normaal worden alleen de dienst doende en reserve groep gealarmeerd maar doordat dit een algemene melding was stonden er zondag bijna 30 sigma leden aan de demmersweg  :-\  ;D
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente

IkWilbert

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #152 Gepost op: 20 mei 2008, 16:03:23
Ja klopt dat was idd die melding. Normaal worden alleen de dienst doende en reserve groep gealarmeerd maar doordat dit een algemene melding was stonden er zondag bijna 30 sigma leden aan de demmersweg  :-\  ;D
haha ja, dat krijg je dan. Nog een vraagje van mijn kant. Als je zo'n melding krijgt hoe rijdt je dan naar Hengelo? Ik bedoel er staat geen prio bij en verder ook geen informatie. Wat zijn de afspraken hieromtrent?

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #153 Gepost op: 27 juni 2008, 13:07:32
En we kunnen heir natuurlijk weer een inzet plaats:

26-06-2008, Amsterdam, zeer grote brand, GRIP 3, Inzet ambu- en SIGMA-team

Misschien iemand uit het Amsterdamse die meer kan vertellen hoe inzet is verlopen?

gr. Michel

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 27 juni 2008, 22:45:34
27 en 28 juni 2008 Concert at Sea 2008

Inzet GNK-C Noord- en midden Zeeland (Ambu en Sigma )

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #155 Gepost op: 5 juli 2008, 17:41:28
Op 11 juni is het GNK Kennemerland Zuid opgeroepen voor een VOS4 op de Luchthaven Schiphol. Het lullige is alleen dat het LFR nog steeds die GNK nog niet heeft uitgeleverd en er dus geen materialen in Hoofddorp staan, maar wel in Haarlem en Velsen. Het AMBU-team is wel vertrokken maar kon snel gecanceld worden. Hoe ver het SIGMA team uiteindelijk gekomen is, is mij niet bekend.

RR (mensen zat, nu de materialen)
Elke hulpverlening start met communicatie.

RudieT

• Forum gebruiker
Reactie #156 Gepost op: 5 juli 2008, 20:38:16
haha ja, dat krijg je dan. Nog een vraagje van mijn kant. Als je zo'n melding krijgt hoe rijdt je dan naar Hengelo? Ik bedoel er staat geen prio bij en verder ook geen informatie. Wat zijn de afspraken hieromtrent?

Zijn jullie wel ingezet, ik heb niets van de sigma gezien tijdens het feest

Matthieu

• Forum gebruiker
Reactie #157 Gepost op: 5 juli 2008, 23:35:33
Op 11 juni is het GNK Kennemerland Zuid opgeroepen voor een VOS4 op de Luchthaven Schiphol. Het lullige is alleen dat het LFR nog steeds die GNK nog niet heeft uitgeleverd en er dus geen materialen in Hoofddorp staan, maar wel in Haarlem en Velsen. Het AMBU-team is wel vertrokken maar kon snel gecanceld worden. Hoe ver het SIGMA team uiteindelijk gekomen is, is mij niet bekend.

RR (mensen zat, nu de materialen)

Wij zijn niet verder gekomen dan de onze uitrukpost in Hoofddorp en we wachten idd nog steeds op onze "nieuwe" voertuig.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen

V16.01

• Forum gebruiker
Reactie #158 Gepost op: 7 juli 2008, 15:13:12
Zijn jullie wel ingezet, ik heb niets van de sigma gezien tijdens het feest

Heey Rudie.

Wij hebben ons met het sigma op de Klokkenplas bij het stadhuis op gesteld..

MVG Marcel
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente

rjvaneyk

• Noodhulpteam Hollands Midden
  • Senior gebruiker
Reactie #159 Gepost op: 7 juli 2008, 15:56:04
Grote oefening brandweer in Alphen

ALPHEN AAN DEN RIJN - Het centrum van Alphen aan den Rijn is maandag en dinsdag het decor van een grote oefening van de brandweer.
Meer dan 75 medewerkers van de brandweer, het Nederlandse Rode Kruis, de politie en de geneeskundige dienst doen aan de oefening mee. Het doel van de oefening is te bekijken hoe de communicatie verloopt tussen de verschillende hulpverleners.

Tijdens de actie in Alphen aan den Rijn zijn alle huizen, winkels, cafés en restaurants gewoon te bereiken.

www.rtvwest.nl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sigma Midden Holland is ook aanwezig bij deze rampoefening, waar ik ook deel van uitmaak.
Ik zit bij de eerste uitrukploeg.