0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
dat ding kon zo gejat worden , maar gelukkig kan het altijd opgespoord worden.
Bij Nieuwjaar was dat een drama , ze lieten de bureau porto zo op een houdertje voor op de bike zitten en bij meldingen parkeerden ze de fiets ergens , dat ding kon zo gejat worden , maar gelukkig kan het altijd opgespoord worden.
Ohja?
Is dat dan niet zo , zag op een andere topic dat dat ding zo opgespoord en uitgeschakeld kon worden van afstand , corrigeer me als ik fout zit .
Opsporen hoor ik een hoop verhalen over maar heb ik mijn twijfels bij. GPS? Werkt niet inpandig. Op basis van het uitgezonden signaal? Dan moet hij wel zenden en dan zou dat geforceerd moeten kunnen worden, voor zover ik weet kan dat niet. Dan nog moet de porto wel aan staan, het is geen radiozender die continu staat te zenden. Op afstand uitschakelen; dat is inderdaad mogelijk ja
Ik neem aan dat dat niet alleen voor de politie geldt dat afstand uitschakelen ? Maar ook voor de brandweer , ambulance , douane en de KMAR. Corrigeer me als ik het fout heb
Het is niet zo zeer op afstand uit zetten als wel het niet meer toelaten in het C2000 netwerk.Remco