Vliegtuig neergestort Den Helder Airport Luchthavenweg - Den Helder 15-09-2012

Auteur Topic: Vliegtuig neergestort Den Helder Airport Luchthavenweg - Den Helder 15-09-2012  (gelezen 3333 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Het vliegtuig ligt in een akker vlak naast het vliegveld. Ongeveer 100 meter achter de Mc Donalds.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
p2kflex
17:32:56 15-09-12GROUP-1Prio 2 contact GMK DHD BGM,
0203750BRW Den Helder (Burgemeester)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
Vliegtuig crasht bij Den Helder Airport [update]

DEN HELDER - [Update 18.14 uur] Vlakbij vliegveld De Kooy is rond 17.00 uur een Cessna-vliegtuig neergestort in het veld. De piloot was de enige inzittende, zijn toestand is stabiel. De man is aanspreekbaar en wordt naar het ziekenhuis in Alkmaar gebracht.
De Luchtvaartpolitie doet onderzoek naar het ongeval. Het vermoeden bestaat dat de oorzaak van de crash ligt bij een motorstoring.
De Heldair Show Maritiem is de gezamenlijke open dag van Den Helder Airport en maritiem vliegkamp De Kooy. Het gecrashte vliegtuigje had hier echter niets mee te maken. Deze steeg op vanaf vliegveld Middenmeer.

Bron: www.dichtbij.nl


stafpilot

  • geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 155
Bij de media is al gauw iets een Cessna: is in werkelijkheid een Aeropro Fox-912. Zie foto's: http://prk-aviation.nl/Heldairshow%20Maritiem%202012.htm
PR & Communicatie Coördinator en hulpverlener bij het Rode Kruis afdeling Ede. https://www.facebook.com/pg/rodekruisede.nl Al mijn bijdragen op het fo


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
thv = Technische Hulpverlening

In dit geval denk ik eerder aan een Ter Hoogte Van
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
In dit geval denk ik eerder aan een Ter Hoogte Van

Nee, in dit geval staat THV inderdaad voor Technische Hulpverlening, zoals al eerder gemeld werd ;)

thv = Technische Hulpverlening

In Noord-Holland-Noord verschijnen ook wel eens meldingen in de richting van "waterongeval met THV" etc. ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding