Pully, Ik ga even brutaal doen.
Als hij een verkeersregelaar is. dan moet hij toch iets van en legitimatiebewijs op zak dragen, net als een beveiligingsmedewerker?
Dan is toch je optreden gerechtvaardigd? of niet ?
Ik zie dit niet als brutaal doen, hoor.
Een VKR dient een aanstellingspas te hebben. Dit is in verschillende topics al besproken. Tevens is er ook besproken wat een diender kan doen, omdat het moment dat het niet goed gaat. Mijn optreden zou rechtvaardig zijn als ik mij bekend zou maken alszijnde agent. Echter sta ik daar zonder geweldsmiddelen en zonder communicatiemiddelen (alleen mijn GSM). Ik heb op het moment dat het gebeurde besloten om niet optreden, omdat ik niet voor 100% zeker was hoe het een en ander geregeld is. Inmiddels weet ik dit wel, daardoor zou het kunnen dat de volgende keer ik wel op zou treden. Al hoop ik dat dit niet meer voorkomt.
Heb even gegoolged op beheer Kerkbrug in Ouderkerk a/d Amstel.
De brug is een rijksmonument. De brug is in beheer en onderhoud bij de Provinciale Waterstaat. Dus maw de gemeente is niet de eigenaar/beheerder maar de provincie.
Dielangemotormuis:
Bedankt voor je toelichting. Dit wilde ik namelijk nog even gaan uitzoeken. Ik was namelijk ook al benieuwd wie de beheerder van de brug is. Dit in het geval er onverhoops toch nog vervolg stappen ondernomen moeten worden..