Agent in vrije tijd.

Auteur Topic: Agent in vrije tijd.  (gelezen 6949 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #20 Gepost op: 13 maart 2005, 14:09:49
;D ;D ;D

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]

Ron-Almere

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 13 maart 2005, 19:54:03
voor zover mij bekend is het gebruik van een stop politie bord in een prive voertuig niet toegestaan, ook niet aan politie ambtenaren buiten hun dienst tijd, zelfs niet in dienst tijd met hun eigen prive voertuig.

Aangezien wij zijn aangewezen in het kader van de Wet economische delicten, Flora&Faunawet hebben wij toestemming om een stop-volgenbord op onze prive-voertuigen te hebben.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #22 Gepost op: 14 maart 2005, 00:29:11
Aangezien wij zijn aangewezen in het kader van de Wet economische delicten, Flora&Faunawet hebben wij toestemming om een stop-volgenbord op onze prive-voertuigen te hebben.
Waarom is dat dan? wordt er van je verwacht dat je 24 uur per dag ook aan het werk bent??

Lijkt me geen ideale situatie...weet ik ook wel dat de politie in principe 24 uur per dag opsporingsambtenaar is, maar hoe  is dat afgetimmerd mbt wederspannigheid en ambtsdwang als je in je "eigen tijd" gaat verbaliseren?? Flora en Fauna is ook stropers dus...die zijn niet al te vriendelijk... ::)

Niet kwaad bedoeld hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig aangelegd.. ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

guest1564

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 14 maart 2005, 11:49:32

Heb je dan ook altijd je wapenstok dienstwapen etc. bij je?

Ron-Almere

• Gast
Reactie #24 Gepost op: 14 maart 2005, 14:32:40
Onze prive voertuigen worden voor de dienst gebruikt.
We werken binnen een normaal dienstrooster van 36 uur. Maar als daar aanleiding toe is ook daarbuiten.
Vergelijk ons met de vroegere "veldpolitie" dus ook 24 uur a.o.

Ene Lars, op jouw foto site staat een bus van Gooi&Vecht als hondenwagen. Dat klopt niet, deze is van het "Speeteam"(verkeershandhaving). Op de hondenwagen staat : HONDENBRIGADE.

guest1564

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 14 maart 2005, 14:51:46
Oke, bedankt voor de info, ik zal het veranderen ;)