GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012

Auteur Topic: GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012  (gelezen 206364 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

WesleyW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • LvnNL
    • Luchtvaartnoordnederland.nl
police 05 hangt boven haren

Zware onzin, ik ben hoofdbeheerder van @LuchtvaartN_NL, mijn team en ik houden luchtvaart in het noorden zeer strak in de gaten in deze uren.

Om iedereen even een update te geven van de situatie in de lucht:
Traumahelikoper, Lifeliner 4m staat gewoon op het UMCG en er staat op dit moment een politie helikopter, Police 25, op Eelde airport. De heli zal hoogst waarschijnlijk later ingezet worden boven Haren. Eelde airport zal de hele nacht open blijven!


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Chris Klomp @chrisklomp
Gevechten concentreren zich nu in hoofdstraat. ME laat.zich zien in zijstraat. Meteen regen van keien en flessen


J.D.

  • reddingsbrigade
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
RTVnoord meld dat de drukte lichtelijk af neemt ze gaan richting groningen , de bussen


M.A.S

  • Texas Forest Service Wildland Firefighter
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Zelfde RTV-Noord meldt nu dat het bij het gemeentehuis onrustig begint te worden.


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
RTV meld dat er bij het gemeentehuis dingen in de fik worden gestoken, en ook dat er een terras vernield word...


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Quote Telegraaf:
"Bij de hevige rellen in het Groningse villadorp Haren zijn twee mensen zwaargewond geraakt. Ze zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Voor zover nu bekend zijn er in totaal 6 gewonden gevallen, aldus de politie. "

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/12978563/__Twee_zwaargewonden__.html


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Bij de livestream op youtube meld iemand die zegt bij het UMCG woont dat er net een traumaheli is geland.


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
NOS nieuws meld dat 1 agent gewond geraakt is


sylvester1986

  • Gast
NOS nieuws meld dat 1 agent gewond geraakt is
Ook RTV Noord deed deze melding net, zou gaan om een ME'er.


J.D.

  • reddingsbrigade
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Bron RTV-Noord: 2 burgerslachtoffers T1, men kon bij een van hun niet binnen normale aanrijtijd komen wegens ambu die belaagd werd