GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012

Auteur Topic: GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012  (gelezen 210537 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Willen de ouders van deze jongeman even de politie bellen wanneer hun zoon thuis is....


Rozendal

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
(Politie) Fotografen maken foto's van relschoppers om ze later te kunnen opsporen.


kroezy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Volg me ook op twitter @112mani
    • 112mani
@HarenLive
3m
In de hoofdstraat grote brand. Twee zwaargewonden. #ProjectXHaren #Haren #Projectx
Details Reply Retweet Favorite More
Volg me ook op twitter @112mani


DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
verslaggever @basvansluis (DVHN) meld op dit moment een grote brand in het centrum van Haren. Brandweer zou aanrijdend zijn. Relschoppers zouden volgens @Chrisklomp nu rennen richting Groningen
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
ook RTV noord meld dat de mensen 'opgejaagd' worden naar Groningen.


WesleyW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • LvnNL
    • Luchtvaartnoordnederland.nl
Bron?

Deze nacht nog of aankomende morgen zal ik opnames plaatsen op mijn Twitter, @LuchtvaartN_NL / https://twitter.com/LuchtvaartN_NL.


sylvester1986

  • Gast


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Koekoek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 84
Voordat de relschoppers in centrum van Groningen zijn, zijn ze ongeveer 4 mijl verder   :D
Te moe om verder rellen te schoppen. Ik denk niet dat de relschoppers een topsportconditie hebben.
Tussen Haren en centrum Groningen zijn er een paar mooie gelegenheden om de relschoppers op te pakken.


KingValk

  • 1e jaar HBO Verpleegkunde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Voordat de relschoppers in centrum van Groningen zijn, zijn ze ongeveer 4 mijl verder   :D
Te moe om verder rellen te schoppen. Ik denk niet dat de relschoppers een topsportconditie hebben.
Tussen Haren en centrum Groningen zijn er een paar mooie gelegenheden om de relschoppers op te pakken.

Het nadeel is wel dat je dan eerst door Helpman gaat, waar weer genoeg woningen staan en dingen zijn om te vernielen..  :-X