Zojuist gelezen op facebook
Bericht aan al die personen die iets over de kwestie Haren willen zeggen - zij die bij de haard zijn geweest, als reporter of toeschouwer - die aangeven dat er iets niet goed geregeld of voorbereid is, suggererende dat het politie-apparaat en/of de burgemeester een zekere verantwoordelijkheid moet worden aangerekend...
Jullie proberen de schuld te verplaatsen van dader naar de dienstverlening/overheid: de breinlozen die de keuze hadden gehad om naar 'een feestje' te gaan - waarvan meermaals was gezegd dat die er niet zou zijn, hoe dwaas ben je dan...? - zijn degenen die een chaos hebben gecreëerd, met elkaar! Zij zijn het die de rekening gepresenteerd moeten krijgen...Feestje? Verjaardag? Als ik naar een verjaardagsfeestje ga, neem ik een presentje mee voor de jarige... Iedereen die heen is gegaan kan zich verschuilen achter allerlei excuses, maar zij horen alleen wat ze willen horen, wanneer ze het willen horen: ER WAS GEEN FEEST!!!! IEDEREEN DIT TOCH WILDE KOMEN WERD VERZOCHT DIT NIET TE DOEN!!! Ben je desondanks toch gegaan, dan hoor je wat mij betreft, tot de groep verantwoordelijken evenals de 'triggers' (media)...
En zo is het precies