GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012

Auteur Topic: GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012  (gelezen 206845 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
https://www.youtube.com/watch?v=ImVRgdH_qB8
Gepubliceerd op 22 sep 2012 door rtvnoord

"RTV Noord heeft amateurbeelden binnengekregen met daarop een groepje jongeren dat een auto heeft opgetild, omgeslagen en in brand heeft gestoken. - Kijk hier voor meer informatie: http://www.rtvnoord.nl/?p=113747 "


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Overigens, die DJ van 3FM die het hele feestje nogal zat te promoten gisteren, die gaan ze hopelijk ontslaan?


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Enkele reacties verwijderd. Laten wij ons hier a.j.b. niet verlagen tot het niveau van de relschoppers in Haren.


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Misschien toch geen slecht idee om deze lieden ter invulling van hun straf de dienstplicht te laten vervullen. Een paar jaartjes hiërarchie, hard werken en afgerekend worden op je daden en verantwoordelijkheden (ook in postieve zin) zou zeker geen kwaad kunnen. De wetgeving is er al, selectief oproepen was ook al aan de orde toen de dienstplicht nog algemeen werd uitgevoerd, dus aanpakken die hap.
Bijdragen op persoonlijke titel.


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl


WesleyW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • LvnNL
    • Luchtvaartnoordnederland.nl
Politiehelikopter, POLICE 25, is onderweg naar Haren.


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Jammer eigenlijk dat ze geen crashtender van eelde hebben ingezet. Denk dat die lui, met name de vandalen+pyromanen welke de auto in brand staken, een koude douche op hoge druk nodig hadden.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Ik weet niet of deze beelden al zijn gepost?

http://www.dumpert.nl/mediabase/6365681/1a7ccf34/mirror_rellen_en_plunderingen_haren.html

Vernieling verkeersbord en plundering Albert Heijn. Gelukkig staan er een aantal goed op beeld!


WesleyW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • LvnNL
    • Luchtvaartnoordnederland.nl
Politiehelikopter, POLICE 25, is onderweg naar Haren.

POLICE25 keert meteen weer terug naar Schiphol, ze hebben daarnet een 360° (rondje) gevlogen boven Haren.


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Opname van bewuste incident gehoord op RTV Noord en moet zeggen betreffende journalist geeft dat later ook wel toe hij had daar eigenlijk niet moeten zijn toen ME actie ondernam en om dan in de hitte van een sweep een me-er herhaalde malen te vraagen waarom en je een andere kant op wil ipv de kuierlatten te nemen de kant op die de ME wil, dan krijg je zoiets, hij heeft verder ook geen wrok jegens politie denk ik.
Later in de uitzending meldde deze verslaggever dat hij van de ME een flesje water heeft gekregen als goedmaker en dat het is uitgesproken.