0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Oud-voetbalterrein aangewezen als alternatieve locatie Haren
Project X @ProjXHHET FEEST GAAT OFFICIEEL DOOR, LOCATIE: OUDE VOETBALTERREIN GORECHT AAN DE OOSTWEG #PROJECTXHAREN #PROJECTX #HAREN #RT #MERTHE
Tja. Persoonlijk zou ik een riant aantal ME busjes neerzetten met eveneens een riant aantal gummyknuppels. Maar enerzijds lokt dat natuurlijk geweld uit en anderzijds kost dat ook wat centen. Desondanks blijf ik het maar een erg vreemd fenomeen vinden.
Filmpje van Ivo van der Bruggen (verslaggever HVNL)@IvoHVNL Er verzamelen zich steeds meer jongeren voor het huis van dat arme, jarige meisje... #projectXHaren #hvnl twitter.yfrog.com/mstoeou...http://twitter.yfrog.com/mstoeouyoomktzwppncxcjquz
Zou deze jongedame aansprakelijk gesteld kunnen worden voor deze actie die zij onbedoeld ontketent heeft?
Zou je dat redelijk vinden?
Zou je dat onredelijk vinden? Of moet facebook aansprakelijk gesteld worden, of gewoon elke belastingbetaler? Als je per ongeluk iemand doodrijdt (of gewoon aanrijdt) dan ben je ook aansprakelijk. Straks gaat iedereen zo'n 'foutje' maken en heb je elke week zo'n aktie.