GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012

Auteur Topic: GRIP 3 ProjectX facebook verjaardagsfeestje 16-jarige loopt uit op chaos - Haren 21-09-2012  (gelezen 210391 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Radion Haren FM geeft aan dat er naar schatting 15.000 mensen zijn/waren. Er schijnen nog duizend(en) mensen op de fiets op weg te zijn vanuit Groningen.
Blijkbaar lopen er nog genoeg idioten rond met een plank voor de kop. Echt achterlijk en dat stelletje moet aansprakelijk gesteld worden, als ze maar zoveel hersens in de kop hebben dat ze niet verstaan dat het bericht enkel voor persoonlijk vrienden bedoeld was... ::)


sylvester1986

  • Gast


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Off topic discussie verwijderd. Hier nieuws over ProjectX. Discussie over (on)mogelijkheden politie kan op andere plaatsen van het forum.

Géén onbevestigde berichten s.v.p.



Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Voor geruchten zie twitter, we houden het hier bij betrouwbare informatie!


KingValk

  • 1e jaar HBO Verpleegkunde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
22:21 uur: De politie Groningen en de gemeente Haren melden dat er rond 22.15 uur officieel sprake was van één aanhouding. Dat aantal kan flink oplopen. Agenten in burger halen fanatieke relschoppers uit de menigte en voeren ze af.

22:06 uur
Bij een villa is een schuurtje gesloopt. De bewoners van het huis, een bejaard echtpaar, waren thuis en zaten binnen in het donker, meldt een verslaggever van het ANP.

Via RTL Nieuws: http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/09_september/21/binnenland/Jongeren_bekogelen_ME_in_Haren.xml


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Ik mag hopen dat ze alle koppies goed op beeld zetten. Kunnen ze later van hun bed gehaald worden. Wat een massale bijeenkomst van ééncelligen...  :-X


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
De AH wordt vernield melden verslagevers via twitter.

Van de tweets van @harenlive wordt je beslist niet vrolijk  :-X


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Het wordt steeds drukker en grimmiger in Haren. De ME heeft charges uitgevoerd nadat jongeren de afgesloten Stationsweg waren ingerend. Ook hebben jongeren de ME bekogeld met flessen en rookbommen. Volgens onze verslaggever Ivo van der Bruggen, die ter plaatse is, loopt de situatie uit de hand. “Er wordt volop gereld”, twittert hij.

Rond 22.15 uur is een Albert Heijn geplunderd, meldt onze verslaggever Erik Bunte. Volgens andere ooggetuigen is het een complete chaos in de Harense wijk. Auto’s zijn gesloopt, schuren in tuinen van bewoners werden opengebroken en er is met dranghekken, vuurwerk en flessen gegooid. De politie heeft op de A28 in de buurt van Haren diverse op- en afritten afgesloten om te voorkomen dat er meer mensen naar Haren komen. Het gaat om op- en afritten bij Haren, Groningen-Zuid en Eelde, aldus een woordvoerder van de ANWB.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Ik mag hopen dat ze alle koppies goed op beeld zetten. Kunnen ze later van hun bed gehaald worden. Wat een massale bijeenkomst van ééncelligen...  :-X

Persvoorlichter GRN @voorlichter
59m
Politie maakt beelden van situatie #Haren voor opsporing. #projectx
Details Reply Retweet Favorite More

In reply to
Persvoorlichter GRN
@voorlichter Beelden van Pers worden ook gebruikt? #LiveBeelden #RTVNoord #RTL


@voorlichter
@Leon_s94 proberen we zeker.


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Ik mag hopen dat ze alle koppies goed op beeld zetten. Kunnen ze later van hun bed gehaald worden. Wat een massale bijeenkomst van ééncelligen...  :-X
RTV Noord doet goed mee met in beeld brengen van de verdachten, onbedekt en in HD.