Ik vond dit wel passen voor deze ProjectX |
Bron: Facebook :
https://www.facebook.com/johan.jongepierProject X en het einde van internet.
De meest logischere verklaring voor waarom het zo uit de hand kon lopen met dat feestje in Haren is dat de politie het bewust heeft laten escaleren. Anders had men niet van te voren geroepen dat de ME van de partij is, want dat trekt juist hooligans. Kennelijk wilden ze die graag uit nodigen.
De vraag moet dus zijn "waarom liet de politie dit zo erg uit de hand
lopen?" of nog gedefinieerder: waarom moest project x Haren een puinzooi worden? Wie heeft er belang bij?
Om te weten wat ze hier mee willen bereiken moet je kijken naar welke richting het beschuldigende vingertje gaat wijzen, namelijk richting de sociale media.
Je kan er donder op zeggen dat er straks wetten en regels gaan komen die de vrijheid waarmee wij sociale media gebruiken in rap tempo beperkt zullen gaan worden. We gaan China achterna, jongens, ik ga je zeggen!!!!
NL heeft gister z'n 'reichstagbrandje' gehad en de gevolgen zullen dan ook identiek zijn: wetten die vrijheden van burgers beperken en macht van bepaalde politieke figuren vergroten.
Opstelten heeft bewezen veel geleerd te hebben van de strategie van de Storm Abteilung. Dat waren een soort Duitse hooligans die overal amok maakte, zodat het volk ging roepen dat de overheid er wat aan moest doen, terwijl die SA-hooligans juist in opdracht van de een politicus handelde, namelijk Hitler.
Ik heb zo'n vermoeden dat project x Haren ook zo iets is.
Mochten zo meteen de politici gaan kakelen dat de sociale media aangepakt moet gaan worden, dan weet je dat ik gelijk heb!