Dat je het je niet kan voorstellen dat onderzoek op deze schaal kan, wil niet zeggen dat zo'n onderzoek niet mogelijk is: het vergt veel werk, veel afspraken met huisartsen en SEH's, maar mogelijk is het wel, en als het aantal behandelingen maar groot genoeg is, vallen de toevalligheden weg omdat beide groepen daardoor beinvloed worden. In Nederland zal waarschijnlijk te weinig aan brandwonden behandeld worden om binnen een jaar genoeg behandelingen te kunnen beoordelen, in Amerika gaat dat al makkelijker... Moeilijk, maar mogelijk. Of het ooit gaat gebeuren... ik denk het niet.
Maar goed, grappig dat je zegt dat ik het punt volledig mis, je komt nu namelijk tot de conclusie die ik je al 3 pagina's probeer duidelijk te maken: het bewijs dat wetenschappelijk gezien nodig is om te kunnen zeggen dat waterjel een absoluut beter product is dan burnshield, is er niet, en zal er waarschijnlijk ook niet komen. Daarom blijft het een mening, en geen vaststaand feit, hoe frustrerend dat blijkbaar ook is voor jou.