Inzetplanning voor evenementen.

Auteur Topic: Inzetplanning voor evenementen.  (gelezen 7844 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 30 september 2012, 21:07:38
Dat is niet wat ik zoek! ;)
Volgens mij is dat precies wat je zoekt, want het doet precies waar je in je openingspost om vraagt....

Koekerdt

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 1 oktober 2012, 12:43:21
En ik heb een onderbuik gevoel wat me de volgende vraag laat stellen: Wat is je budget?
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 3 oktober 2012, 17:56:53
Volgens mij is hij niet meer geinteresseerd....

RemcoV

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 3 oktober 2012, 20:26:04
Volgens mij heeft Utrecht een goed weekend systeem draaien online wat ze wel willen delen met andere afdelingen.

Remco
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !

Marnix

• Senior gebruiker
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #14 Gepost op: 3 oktober 2012, 22:13:42
Nee hoor, da's nog steeds een wens
CN NRK

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 3 oktober 2012, 22:43:10
Volgens mij heeft Utrecht een goed weekend systeem draaien online wat ze wel willen delen met andere afdelingen.

Remco
Volgens mij heb je het over de afdeling Nijmegen e.o.

We krijgen regelmatig verzoeken van afdelingen hoe wij het doen en of ze het mogen 'overnemen'...

RemcoV

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 4 oktober 2012, 10:39:46
Volgens mij heb je het over de afdeling Nijmegen e.o.

We krijgen regelmatig verzoeken van afdelingen hoe wij het doen en of ze het mogen 'overnemen'...

Of Utrecht en Nijmegen hetzelfde gebruiken weet ik niet. Dat Nijmegen een en ander goed op orde heeft geloof ik meteen. Maar ik had het niet over Nijmegen. Maar dat is niet waar ik het over had. Ik had gehoord over Utrecht.

RedCrosser kan het natuurlijk bij beide afdelingen proberen.

Remco
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !

ouder101

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #17 Gepost op: 12 oktober 2012, 14:19:51
Beste Redcrosser,

Ik snap helemaal wat jij bedoeld! Rode Kruis Alkmaar maakt sinds afgelopen maand gebruik van het systeem.
Wij gebruiken het nu nog alleen voor opgave van vrijwilligers in de nabije toekomst zal het ook gebuikt gaan worden voor mensen die een cursus Basis  EHBO en andere cursussen.

Meer informatie kan ik je niet geven, maar wellicht wel de webmaster van www.rodekruisalkmaar.nl  je kan met haar contact opnemen via webmaster@rodekruisalkmaar.nl.

hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Groet,
Ouder101

Redcrosser

• Forum gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 12 oktober 2012, 14:53:16
Ik zal even kijken, bedankt! :)

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 13 oktober 2012, 02:29:00
Beste Redcrosser,

Ik snap helemaal wat jij bedoeld! Rode Kruis Alkmaar maakt sinds afgelopen maand gebruik van het systeem.
Wij gebruiken het nu nog alleen voor opgave van vrijwilligers in de nabije toekomst zal het ook gebuikt gaan worden voor mensen die een cursus Basis  EHBO en andere cursussen.

Meer informatie kan ik je niet geven, maar wellicht wel de webmaster van www.rodekruisalkmaar.nl  je kan met haar contact opnemen via webmaster@rodekruisalkmaar.nl.

hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Groet,
Ouder101
Ze maken hier gebruik van JEvents. Een zelfde soort systeem als Matukio waar we het eerder over hebben gehad, waar je geen interesse in had omdat het niet was wat je zocht.... Vreemd dat ditzelfde soort systeem wel je interesse wekt...