GRIP 1 Zeer grote brand (Ovata Planten Kwekerij) Hoefweg - Bleiswijk 01-10-2012

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand (Ovata Planten Kwekerij) Hoefweg - Bleiswijk 01-10-2012  (gelezen 19900 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
tsja de regiogrens is heilig,bij de ambulancedienst werkt het wel die komt uit Zoetermeer.


Brandnetel

  • brandweermensch
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,487
Update: 0:45:
Brand is redelijk onder controle. Nog geen brandmeester! Nablussen duurt nog circa twee á drie uur. De N209 ten hoogte van Ovata blijft afgesloten voor al het verkeer. Op-en afrit A12 blijft voorlopig afgesloten voor personenauto's. Vrachtverkeer met bestemming veiling Bleiswijk mag doorrijden.

Bron: http://www.lansingerland.nl/


Martijn Roggeveen

  • (Incident)fotograaf in regio Zoetermeer
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 526
Zoetermeer is niet opgeroepen doordat de TS241 in de buurt aan het oefenen was en deze via de mobilofoon gevraagd is. De TS222 stond voor herbezetting in de Box 221 (sneller daar dan Zoetermeer)

Dat durf ik niet zo snel te zeggen; ik denk dat Brw Zoetermeer-Oosterheem sneller ter plaatse is dan de TS222 vanuit Box 221. TS15-2230 draait de Verlengde Australiëweg op, Hoefweg uit en ze zijn tp. :)

(Overigens zou Brandweer Benthuizen (regio Hollands Midden) daar zelfs eerder ter plaatse kunnen zijn; dit vanwege hun zeer snelle opkomsttijd).
Fotograaf in regio Zoetermeer en omstreken | @MartynRoggeveen


jacksriver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 134
Maar da's allemaal niet zo belangrijk,het gaat om procedures hé!
Trouwens net zoveel opperhoofden als indianen als ik de voertuigenlijst zo eens bekijk!
Ach,de bezuinigingen komen eraan...... :D


MikeSchomaker

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Dat durf ik niet zo snel te zeggen; ik denk dat Brw Zoetermeer-Oosterheem sneller ter plaatse is dan de TS222 vanuit Box 221. TS15-2230 draait de Verlengde Australiëweg op, Hoefweg uit en ze zijn tp. :)

(Overigens zou Brandweer Benthuizen (regio Hollands Midden) daar zelfs eerder ter plaatse kunnen zijn; dit vanwege hun zeer snelle opkomsttijd).


De TS221 rijd als 2e TS op Bleiswijk. Als de TS222 in de box van de 221 staat rijd de 222. Zo simpel is het ook al is de KVT ingewikkeld


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Men houdt het binnen de regio ..........
Spijkenisse herbezetten in Bleiswijk!

112meldingen
02:18:33 02-10-12PRIO 3 SK652 KAZERNE 261 (BLW) 261 BLEISWIJK HERBEZETTING VAK: 97261

 : 1400663 : Vrijwillige Bevelvoerders Spijkenisse
    : 1400656 : Blusgroep-3 Spijkenisse
    : 1400999 : Monitorcode Brandweer Rotterdam-Rijnmond
    : 1400654 : Blusgroep-1 Spijkenisse
    : 1400659 : Beroepsgroep-3 Spijkenisse
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


Vos

  • Brandwacht ( manschap )
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 266
Grote brand in kassencomplex Bleiswijk

In een kassencomplex aan de Hoefweg in Bleiswijk is maandagavond brand uitgebroken. Volgens de brandweer heeft even na negen uur een doek vlamgevat dat in een kas was gespannen. Een ander deel van het bedrijf raakte ook in gevaar toen de brand oversloeg. Het ging om een grote, uitslaande brand met veel rookontwikkeling.

Iets na middernacht kon het sein brandmeester worden gegeven. De brandweer zal nog uren bezig zijn met nablussen. Er zijn geen gewonden of slachtoffers gevallen. Ook zijn geen gevaarlijke concentraties giftige stoffen gemeten.
 
De brand veroorzaakte ook verkeershinder. De N209 werd afgesloten. Ook op de A12 werden op- en afritten vanwege rookontwikkeling afgesloten. De bloemenveiling in Bleiswijk is wel gewoon bereikbaar.

bron: http://www.rijnmond.nl/nieuws/01-10-2012/grote-brand-kassencomplex-bleiswijk


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627


Wat is de functie van de brandweerman met blauwe striping op zijn helm?
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Wat is de functie van de brandweerman met blauwe striping op zijn helm?
dat is een stage ovd  :)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


ChiellieNL

  • Aspirant Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30

Wat is de functie van de brandweerman met blauwe striping op zijn helm?

dat is een stage ovd  :)

Wist niet dat Mark Rutten ook bij de brandweer zat....  ;D