Wie start er 8 oktober aan de politieacademie in Drachten?

Auteur Topic: Wie start er 8 oktober aan de politieacademie in Drachten?  (gelezen 2668 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hamahiru

• Nieuwe gebruiker
  • *
Wie start er net als mij op 8 oktober aan de Academie in Drachten?

Niveau 3 of 4? waar kom je vandaan en voor welke voorkeursregio?

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 2 oktober 2012, 19:00:29
Niveau 3 of 4? waar kom je vandaan en voor welke voorkeursregio?
Kun je dit uitleggen? Dit klinkt alsof je niet zeker weet voor welke (nieuwe) regio je komt te werken. Nu zit je (nog) voor een regio op de academie.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 2 oktober 2012, 19:40:29
Ik heb wel iets opgevangen dat dat bij de drie noordelijke regio's na de opleiding gekeken wordt welke regio het meeste behoefte heeft aan nieuw personeel de grootste hap krijgt. Een en ander heeft te maken met de samenvoeging bij nationale politie.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Hamahiru

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #3 Gepost op: 3 oktober 2012, 09:28:50
De regio gaat 3noord heten. combinatie van Friesland, Groningen en Drenthe. Je moet/mag bij je sollicitatie een voorkeursregio aangeven welke van de 3 oude korpsen je voorkeur heeft ivm je plaatsting

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 7 oktober 2012, 00:57:09
De regio gaat 3noord heten. combinatie van Friesland, Groningen en Drenthe. Je moet/mag bij je sollicitatie een voorkeursregio aangeven welke van de 3 oude korpsen je voorkeur heeft ivm je plaatsting

Ben ook benieuwd hoe dit in de toekomst gaat hoor qua sollicitatie in de grotere regio's. Mijn ervaring nu is dat er binnen de regiokorpsen al weinig rekening wordt gehouden met plaatsing.

knarf1990

• Team Verkeer
  • Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 8 oktober 2012, 20:14:05
En dat was hem dan! je eerste dag! En het leuke is.. voordat je het weet zijn die 3 jaar voorbij!
--Niets is wat het lijkt--