Beste forumleden,
Hartelijk dank voor al jullie reacties en de reacties die mogelijk nog gaan komen.
Onze koppel blijkt de gouden uitvinding te zijn geweest om er van alles aan op te hangen.
Echter, hoe zit het nu met de soms toch vrij harde voorwerpen die wij om ons heen hebben hangen en wij om wat voor reden dan ook op ons rug terecht komen?
Wordt hier door de werkgever aandacht aan besteed en zo ja door wie en wat houdt deze aandacht dan in?
Nogmaals bedankt voor jullie input.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen vanuit welke functie de oorspronkelijke vraag gesteld is? Dat was me nog niet helemaal duidelijk
Over het op de rug hangen; Ga maar eens een paar diensten achter elkaar in een auto zitten met iets groots/hards op je rug, dan voel je het snel genoeg. Vandaar dat mijn beademingsset/handschoenen/isodeken verhuist zijn naar de zijkant. Had in eerste instantie niet de voorkeur vanwege de "handboeienhouder uitstraling" en het in de weg zitten, maar ik heb m'n lesje geleerd.
Nu alleen nog een portohouder (die gaat toch op het dashboard) en verder ruimte om extra dingen op te hangen op m'n rug.
Vraagje aan de wat meer medische kant: Heeft iemand een goede oplossing om een trauma/verbandschaar op de bergen aan je riem, zonder dat een omstander die zo uit het holster kan trekken? Gezien de locaties waar ik werk/ga werken vind ik dat niet echt een prettig idee als iemand ineens een schaar kan trekken...