TROS opgelicht- nep brandweerman Doetinchem

Auteur Topic: TROS opgelicht- nep brandweerman Doetinchem  (gelezen 25388 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Defender

• Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 10 oktober 2012, 17:54:26
Ik zie trouwens bij 01:26 ook een screenshot uit een filmpje van Aram voorbij komen, containerbrand als het goed is! O0
Zat idd ook al even vreemd te kijken toen ik mezelf ineens op tv zag haha

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 10 oktober 2012, 22:07:00
Alleen heeft TROS Opgelicht die plaatjes er zelf bij gezocht. Ze staan namelijk niet op zijn facebook. Beetje vreemde zaak.
De kans is natuurlijk zeer aannemelijk dat de plaatjes inmiddels van zijn facebook zijn verwijderd.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 10 oktober 2012, 22:18:51
ik ben marc van daalen de jel. ben 23 jaar ben eigenaar van het sloopbedrijf KSM groep. veder ben ik werkzaam bij de beroeps brandweer vijligheids regio Rotterdam rijmond

http://www.facebook.com/marc.vandaalen.92?fref=ts

Triest...

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 10 oktober 2012, 23:25:31
''Gepost op: 10-10-2012 21:05
Re: Marc van Daalen de Jel - 9 oktober 2012
De uitzending gisteren heeft hem helemaal niets gedaan hij is echt ziek hij heeft een account aangemaakt bij de app Zello
Veiligheidsregio noord oost gelderland .Daar doet hij zich voor als marcovd .
En legt constant uit dat hij er niks aan kan doen en dat hij met zijn andere bv "s gewoon aan het werk is ben zeer benieuwd wanneer ze die vent nu echt gaan stoppen''
Bron: opgelicht.nl

hoe kan iemand eigenlijk 1,1 miljoen schuld hebben en dan toch een wajong uitkering krijgen. :-\

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #14 Gepost op: 11 oktober 2012, 00:29:32
hoe kan iemand eigenlijk 1,1 miljoen schuld hebben en dan toch een wajong uitkering krijgen. :-\

wajong krijg je niet voor je schulden maar voor arbeidsongeschiktheid. Gelukkig kun je die nog steeds krijgen als je diep in de schulden zit.  ;)

Als vrijwilliger bij een voedselbank zie ik veel mensen die diep in de schulden zitten zonder dat ze er zelf echt wat aan hebben kunnen doen. Ik zal hier geen voorbeelden noemen van de soms meest trieste gevallen hoe instanties naar elkaar blijven wijzen waardoor mensen soms letterlijk niets krijgen, of zelfs nog op straat gezet worden. Executieverkopen gebeuren zelfs in Nederland nog steeds. Ik heb ooit een vrouw met 5 kinderen gezien die letterlijk op straat gezet werden met NIETS.

In dit geval is het misschien onbegrijpbaar dat meneer nog een uitkering krijgt, Maar vergeet niet dat mensen die in dezelfde situatie zitten misschien wel een begrijpbaar verhaal hebben. Als je regels maakt om die oplichter uit te sluiten van een uitkering, krijg je ALTIJD situaties waarin onschuldige mensen ook niets meer krijgen.

Maar laten we even realistisch blijven. We leven in een welvarend land. En we kunnen deze jongen toch niet gewoon laten verhongeren.  :-X
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

cavia

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 11 oktober 2012, 11:27:03
Alleen heeft TROS Opgelicht die plaatjes er zelf bij gezocht. Ze staan namelijk niet op zijn facebook. Beetje vreemde zaak.

plaatjes circuleren algemeen op internet ;) Hier nog 2 leuke die naar zijn verhaal toen der tijd gemaakt zijn:

Bron: http://twitpic.com/show/large/photos/boerfrits
En waarempel blijkt de 2e cartoon nog redelijk te kloppen ook nog! Hij liep ook nog wel eens in een politie uniform rond...

ernst

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #16 Gepost op: 11 oktober 2012, 12:53:00
nu ik dit stukje van de tros zie, herken ik die jongen ineens! Ik heb een paar maanden terug een compleet ademlucht toestel van hem gekocht. Hij kwam toen in beverwijk een oefening draaien vertelde hij. Ik heb de tankautospuit toen niet gezien maar hij stond op het station in een uitruk overal samen met een collega. Hij heeft toen een toestel aan mij verkocht en vertelde dat de toestellen die zij hadden vervangen werden voor nieuwe. Dat was van het bedrijf van zijn vader meende ik www.regionaleondersteuning.nl Hij had toen ook mth800 porto's bij zich. hij ging dus vanaf beverwijk in een uitruk tenue met de trein terug naar huis. Vond ik zelf wel wat raar maar goed. Ik vroeg nog waarom hij zo ver van huis een oefening ging draaien. maar dat gebeurde wel vaker zei hij. Mij heeft hij overigens niet opgelicht maar ik herkende hem in dat programma. als je naar dat email adres op die andere site kijkt: http://vrolijks.webnode.nl/ zie je de connectie tussen beide marc@regionaleondersteuning.nl
Hij vertelde dat hij bij dat bedrijf werkte en regelmatig in de botlek gebied diensten draaide. Bijzonder verhaal weer dit allemaal.

ernst

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #17 Gepost op: 11 oktober 2012, 12:55:05
het telefoonnummer op beide site's voor "directe inzet nodig" is ook hetzelfde.

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #18 Gepost op: 11 oktober 2012, 13:16:07
Onder het matrieel overzicht kom ik 3 foto's tegen, 2 ervan zijn zeker weten van mij( 2 containers van Ede ). De 3e is met een VBB toertocht gemaakt in Rozenburg.

Kevin R.

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 11 oktober 2012, 13:19:56
Onder het matrieel overzicht kom ik 3 foto's tegen, 2 ervan zijn zeker weten van mij( 2 containers van Ede ). De 3e is met een VBB toertocht gemaakt in Rozenburg.

Print screen maken als bewijs en een rekening opsturen.