TROS opgelicht- nep brandweerman Doetinchem

Auteur Topic: TROS opgelicht- nep brandweerman Doetinchem  (gelezen 25398 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #20 Gepost op: 11 oktober 2012, 13:21:40
Onder het matrieel overzicht kom ik 3 foto's tegen, 2 ervan zijn zeker weten van mij( 2 containers van Ede ). De 3e is met een VBB toertocht gemaakt in Rozenburg.

De foto bovenaan in de Banner is ook van jou. Die DAF is de 1662 van Kootwijkerbroek. Kijk maar naar de fout in de Striping. Dan kan je het zien,
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #21 Gepost op: 11 oktober 2012, 13:30:15
Nu je het zegt inderdaad

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 11 oktober 2012, 13:32:22
www.regionaleondersteuning.nl  http://vrolijks.webnode.nl/

op de eerste site staat een vacature
'' Vacature: Word brandweerman/vrouw
Eisen: - Geduld. - Liever lui dan moe MBO niveau ( Moe bij opstaan ).
Wij bieden:
Geen werk. - 24 uur niets doen. - relaxte, rustige en prettige omgeving. - u ontvangt een bed, een slaapstoel, onderdak en een goede nachtrust. - gratis opleiding tot brand-Wacht. - U krijgt betaald naar het werk... Hoe meer u werkt hoe minder u verdient.
 ''  :-X

en op de tweede site staan algemene voorwaarde vermeld, net of de eigenaar daar iets mee doet, en een klant kan er al helemaal geen aanspraak op maken.
zal ook wel ergens van een andere site geplukt zijn.

en je kan wel een rekening gaan sturen voor het gebruik van de foto's maarjah die word toch weggegooid

wat een vreemd verhaal, zoiets heb ik nog nooit gehoord

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #23 Gepost op: 11 oktober 2012, 13:36:21
Even een mailtje gestuurd met verzoek de banner en 2 foto's in elk geval te verwijderen, je weet nooit of het helpt  ;D

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #24 Gepost op: 11 oktober 2012, 16:29:22
De man zelf ken ik niet, gelukkig. Het voertuigje van Suzuki is naar mijn weten afkomstig van de jeugdbrandweer Ermelo die hem vanwege bezuinigingen moest verkopen. Hieruit blijkt dat ex. HV voertuigen jammerlijk genoeg ook in verkeerde handjes terecht kunnen komen.
Dit soort "vogels" (anders kan ik ze niet noemen) zijn wel de grappenmakers die de het de echte liefhebber flink moeilijk maken.

Het enige wat ik in zijn hele brandweer verhaal onbegrijpelijk vind is dat wij als goed willende eigenaren van Ex HV voertuigen met enige regelmaat met onze blauwe vrienden te maken krijgen om vooral te horen wat we allemaal niet mogen dit soort lieden kennelijk gewoon hun gang kunnen gaan.
Ik krijg dan toch een beetje het gevoel dat er behoorlijk wat is gedekt met de mantel der liefde.... onder het mom van hij spoort toch niet. Dat kan ik opzich ook nog ergens begrijpen, er zijn meer maar die blijven daarin tegen wel binnen de redelijk te noemen perken. Ik denk aan de dorpsgek van Purmerend waarvan het uniform is gejat enige tijd geleden maar kom op. Die richten niet dergelijke schades aan.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #25 Gepost op: 11 oktober 2012, 16:47:05
Dit soort "vogels" (anders kan ik ze niet noemen) zijn wel de grappenmakers die de het de echte liefhebber flink moeilijk maken.

Het enige wat ik in zijn hele brandweer verhaal onbegrijpelijk vind is dat wij als goed willende eigenaren van Ex HV voertuigen met enige regelmaat met onze blauwe vrienden te maken krijgen om vooral te horen wat we allemaal niet mogen dit soort lieden kennelijk gewoon hun gang kunnen gaan.
Ik krijg dan toch een beetje het gevoel dat er behoorlijk wat is gedekt met de mantel der liefde.... onder het mom van hij spoort toch niet. Dat kan ik opzich ook nog ergens begrijpen, er zijn meer maar die blijven daarin tegen wel binnen de redelijk te noemen perken. Ik denk aan de dorpsgek van Purmerend waarvan het uniform is gejat enige tijd geleden maar kom op. Die richten niet dergelijke schades aan.
Ik denk dat je er toch vanuit moet gaan dat ook dit figuur vroeg of laat tegen de lamp gaat lopen, en dan zijn de rapen voor hem gewoon gaar. ;)

jacksriver

• Forum gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 11 oktober 2012, 16:53:40
't is in élk geval tenenkrommend als je 'm zo op Zello hoort....

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #27 Gepost op: 11 oktober 2012, 16:57:35
Even een mailtje gestuurd met verzoek de banner en 2 foto's in elk geval te verwijderen, je weet nooit of het helpt  ;D

Volgens de beste man komen de foto's van internet en is dat vrij te gebruiken. Hij wil ze desondanks wel verwijderen maar kan dat niet omdat de site in ''beslag '' is genomen. Eindelijk !

Royofzo

• Senior gebruiker
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #28 Gepost op: 11 oktober 2012, 17:10:35
Volgens de beste man komen de foto's van internet en is dat vrij te gebruiken. Hij wil ze desondanks wel verwijderen maar kan dat niet omdat de site in ''beslag '' is genomen. Eindelijk !

Haha, kan nog wel is tegen gaan vallen voor hem als hij een rekening krijgt voor foto's die hij gebruikt.. Jij stuurt nu misschien geen factuur, maar er zijn genoeg anderen die het meteen gedaan hadden.

Overigens las ik hier een reactie dat hij ook een eigen Zello-groep zou hebben (soort portofoon-app), heb even gezocht en inderdaad, kwam hem tegen. Heb even geluisterd en hij heeft zich meerdere keren 'ingemeld' met een of ander roepnummer, dus hij gelooft er nog steeds in  :P

klf grimmenstein markt

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #29 Gepost op: 11 oktober 2012, 17:15:15
Ik denk dat je er toch vanuit moet gaan dat ook dit figuur vroeg of laat tegen de lamp gaat lopen, en dan zijn de rapen voor hem gewoon gaar. ;)

Peter, das wel grappig want volgens het filmpje is deze meneer al tegen verschillende lampen gelopen. Ik durf te wedden dat wanneer ik de fietspadferrari van mijn vrouw roodspuit, voorzien van Biza stripping en een blauwe pit, ik misschien het einde van de straat haal maar het centrum zeer zeker niet. Hoewel er in Hoogkarspel nog steeds een EX Deinstauto met zwart geplakte BiZa stripping rond rijd. Maar blijft een feit dat ik er niet bij kan dat hij al diverse keren "op gesprek" is geweest bij het korps, algemeen bekent is bij de blauwtak en gewoon zijn goddelijke gangetje kan taan, zeker niet als ik bedenk welk geziek ik bij tijd en wijle heb alleen om een paar blauwe pitten.....
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend