06-10-2012 Open dag brandweer Uithoorn (NH)

Auteur Topic: 06-10-2012 Open dag brandweer Uithoorn (NH)  (gelezen 6403 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #20 Gepost op: 14 oktober 2012, 13:35:16
Er is communicatie geweest naar Mijdrecht. OGS van jeugdvoertuigen is eigen verantwoordelijkheid lijkt me, maar bij niet juist gebruik zal men er zeker op aan gesproken worden. Er zijn een paar voertuigen langs geweest van de jeugdbrandweer. Een enkeling heeft bij langsrijden even de sirene aan gezet. De briefschrijver heeft iemand "aangesproken" die bij de organisatie betrokken was. Geen OGS concert. Misschien alleen een brandweervoertuig die een laatste rondje maakte met een aantal kinderen die een uur stonden te wachten voor een ritje.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #21 Gepost op: 14 oktober 2012, 15:21:17
Al met al lijkt het dus een behoorlijk overtrokken verhaal van mevrouw.

Jammer want dit soort berichten wil je uiteraard niet hebben, terecht of niet.
Zit ik alleen nog met de opmerkingen van Joey die jou reactie enigzins tegenspreken
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


JoeyBrw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #22 Gepost op: 14 oktober 2012, 15:40:59
Zit ik alleen nog met de opmerkingen van Joey die jou reactie enigzins tegenspreken
Het enige wat ik inderdaad enigszins tegenspreek van het verhaal van Jesse183 is dat wat ik constateer dat ze veel de sirene aanhadden en dan heb ik het over de kruising en de de wegen die daarop volgen (dat is ten slotte wat ik kon zien). Ik zeg daarbij niet dat er door rood gereden werd maar met OGS door groen over een kruising rijden kan ook voor enige verwarring zorgen bij weggebruikers. Moet ik wel zeggen dat de kazerne naast de kruising ligt dus bij wegrijden zit je al gauw op de kruising maar ik denk echter toch dat het slimmer is er voor te kiezen rondom de kruising geen OGS te gebruiken alleen  bij de uitrit van de kazerne en verderop in de rondrit op rustigere stukken.