Voertuigen van BlikopdeWeg, hoe zit dat nou precies?

Auteur Topic: Voertuigen van BlikopdeWeg, hoe zit dat nou precies?  (gelezen 35298 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #10 Gepost op: 16 juni 2011, 22:03:21
Waarschijnlijk niet, echter zitten ze ook bij Blik op de Weg vast aan de nieuwe eisen en aan de beperkingen van de V60 (kleinere grill, kleiner achterraam)

Klopt, dit gaf ze veel minder mogelijkheden. De vorige V70 had bijvoorbeeld nog blauwe leds in de spiegels, dat is nu niet meer...

Wouwie

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 8 oktober 2011, 17:11:13

Dienst: Blik op de weg
Steunpunt: -
Soort voertuig: VROS - Blik op de weg
Merk & type: Volvo V60 3.0 224kW Benzine
Kenteken: **-***-*
Byzonderheden:

Merk & type: Volvo XC70 2.4 Diesel
Byzonderheden: 4 flitsers in de gril

Merk & type: BMW R1200GS
Kenteken: **-**-*
Byzonderheden:

Dienst: Regiopolitie Noord- en Oost-Gelderland
Steunpunt: Nunspeet
Soort voertuig: Onopvallende Surveillancewagen
Merk & type: Volkswagen Polo
Byzonderheden: Grillflitsers

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #12 Gepost op: 9 oktober 2011, 00:15:54
Ik vind die V60 erg karig uitgerust qua kofferbak. Word deze nog bij het bureau waar gestart word bijgevuld of blijft
deze zo leeg? En hebben beide volvo's van blik ook fliters in de achterlichten? Want als ik het goed herinner had
de V70 en V50 van hun dit wel.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 9 oktober 2011, 00:24:11
Ik vind die V60 erg karig uitgerust qua kofferbak. Word deze nog bij het bureau waar gestart word bijgevuld of blijft
deze zo leeg?

En hebben beide volvo's van blik ook fliters in de achterlichten? Want als ik het goed herinner had
de V70 en V50 van hun dit wel.

Blik op de Weg heeft de standaard dingen er in liggen. Een EHBO-koffer, een AED, een blaasapparaat, brandblusser, maglite's en de tint-man. De rest moet er, naar ik heb begrepen, in bij de regio.

De nieuwe V60 heeft flitsers achter de hoofdsteunen, niet in de achterlichten. Waar ze bij de XC70 zitten weet ik  niet.
Overigens wel apart, dit is een (volgens mij) de eerste keer dat BODW een tweedehands, ingevoerde Volvo koopt. Normaliter rijden ze altijd met ''visite-kaartjes'' van Volvo Nederland.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

ggj

• Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 9 oktober 2011, 00:50:27
Blik op de Weg heeft de standaard dingen er in liggen. Een EHBO-koffer, een AED, een blaasapparaat, brandblusser, maglite's en de tint-man. De rest moet er, naar ik heb begrepen, in bij de regio.

De nieuwe V60 heeft flitsers achter de hoofdsteunen, niet in de achterlichten. Waar ze bij de XC70 zitten weet ik  niet.
Overigens wel apart, dit is een (volgens mij) de eerste keer dat BODW een tweedehands, ingevoerde Volvo koopt. Normaliter rijden ze altijd met ''visite-kaartjes'' van Volvo Nederland.
Ik heb een keer die jongens van BodW gesproken en die zeiden dat ze alle auto's van Volvo Nederland te leen kregen. Een van de vorige videowagens was een donkergrijze V70 T5 met R-bumpers, die was ook tweedehands maar niet geïmporteerd. Wel zijn de XC70's de eerste diesels die Blik rijdt.

Wouwie

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 9 oktober 2011, 08:43:27
In de XC70 zitten de flitsers op ongeveer dezelfde plek als bij de oude V70, bijna tegen de achterruit aan;

Bij de V60 hebben ze teven zwarte kousen over de flitsers zitten aan de achterkant, om ze toch nog wat minder te laten opvallen.
In totaal hebben ze nu 3 videowagens, 2 XC70's en een V60, en de motor.

ggj

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 9 oktober 2011, 13:00:46
In de XC70 zitten de flitsers op ongeveer dezelfde plek als bij de oude V70, bijna tegen de achterruit aan;

Bij de V60 hebben ze teven zwarte kousen over de flitsers zitten aan de achterkant, om ze toch nog wat minder te laten opvallen.
In totaal hebben ze nu 3 videowagens, 2 XC70's en een V60, en de motor.
Zo te zien heeft hij geen hide-a-way led's in de achterlichten, dat hadden de vorige V70's wel.

Wouwie

• Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 9 oktober 2011, 13:27:21
Zo te zien heeft hij geen hide-a-way led's in de achterlichten, dat hadden de vorige V70's wel.
Die hebben ze inderdaad niet, ze hebben in totaal 6 ledflitsers; 4 voor en 2 achter, en dan de ledlamp voor op het dak. En ik moet zeggen, dit is vaak meer dan wat de gemiddelde onopvallende wagen heeft hier in Noord- en Oost-Gelderland, die moeten het vaak doen met alleen maar een lamp voor op het dak.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #18 Gepost op: 24 februari 2012, 19:21:48

Soort voertuig: VROS
Merk voertuig: Volvo V60
Roepnummer:
Standplaats: Apeldoorn
Dienst: Blik op de Weg
Regio: (mee met) VP Haaglanden
Bijzonderheden: Aanwezig bij aanrijding met letsel A4 L 42.8 Leidschendam

timovanaagten

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #19 Gepost op: 24 februari 2012, 19:23:08
Die zou ik graag eens met z'n signalering aan willen zien!  ;)