Voertuigen van BlikopdeWeg, hoe zit dat nou precies?

Auteur Topic: Voertuigen van BlikopdeWeg, hoe zit dat nou precies?  (gelezen 35014 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #130 Gepost op: 4 februari 2013, 20:15:09
Reclamejongens van Volvo... doe dit maar eens beter. O0


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #131 Gepost op: 8 februari 2013, 21:50:44
Ja en dat terwijl het toch een kleurtje is die je normaal niet ziet.

In amsterdam hadden we vroeger een fel blauwe seat van niet nader te noemen snel model met dikke motor (2.8 V6)  ;D. Rara tover hoed, we hadden excact hetzelfde model in een saaie grijze kleur. En weet je welke kleur de beste vangsten had?????
.
.
.
.
.
.
.
.
inderdaad de blauwe  ;D
wellicht dat er nog foto's (op dit forum) rond zwerven. Volgens mij waren de kentekens  97-NX-LH en 38-NZ-LX

(en dammmmm wat waren dat lekkere wagens 098uo)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #132 Gepost op: 8 februari 2013, 22:33:43
En de rest van de auto  ;)



Soort voertuig: Onopvallende Surveillance verkeerstaken
Merk & type: Seat Leon 2.8 V6
Byzonderheden: Net als zijn blauwe broertje afgeleverd in 2004, blauwe Whelen Talon op het dashbord. Geen camera (meer).




Soort voertuig: VideoRegistratieOnopvallendeSurveillance (VROS)
Merk & type: Seat Leon 2.8 V6
Byzonderheden:Stopbordje ligt wat slordig achterin, blauwe Whelen Talon dashbordflitser
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #133 Gepost op: 22 februari 2013, 09:21:05
Mwah misschien is de term onopvallend ook niet zo belangrijk. Zoals eerder al aangehaald zegt de Engelse term unmarked eigenlijk beter waar het om gaat. Denk dat er maar weinig mensen deze wagen als dusdanig zullen herkennen. Eerder dat die weinige mensen voor elke Volvo van deze kleur in de remmen gaan  ;D

En moet wel een beetje lachen om de discussie om de bodw wagens. Leo de Haas is begonnen met het beschikbaar stellen van een auto omdat destijds nog maar weinig regio's zo'n auto hadden. Hij/wij mooie beelden, de politie een gratis extra wapen in de strijd tegen wegpiraten. Win win. En dat het in het belang van bodw zou zijn om foutieve metingen te doen raakt kant nog wal. Zodra dit uit zou komen, als hij het al zou doen, zou hij meteen z'n spullen kunnen pakken en achter de geraniums gaan zitten. Het is in zijn eigen belang om een goede, betrouwbare, acurate wagen neer te zetten.

Bovendien vind ik bodw ook helemaal niet zo'n sensatie programma. Juist veel verkeers veilige onderwerpen, zoals redelijk recent bijvoorbeeld het verkeerd plaatsen van een navi. En regelmatig zoekt bodw ook de mensen thuis op voor het verhaal de erachter. En ook bijvoorbeeld gewoon grappige dingen die ze toevallig tegenkomen onderweg in beeld.

Heel anders gaat het bij wegmisbruikers, de naam geeft al aan dat het hier om een heel andere insteek gaat. Hier lijkt het puur en alleen om sensatie te doen. Ze wijden liever 10 minuten aan de zoveelste malloot die loopt te schreeuwen en te vloeken dan daadwerkelijk verkeersbeelden oid te laten zien. Zou me ook niks verbazen wanneer voor veel mensen het idee dat oom agent alleen maar bonnetjes schrijft om de staatskas te spekken versterkt wordt door dit programma.

Nee geef mij dan maar Blik op de weg. En tja, dat daar dan ook dingen gebeuren die strikt volgens de regeltjes niet zouden mogen... Lijkt het wat dat betreft net op echte politie....  98uiye

Hier hoeft niks meer aan worden toegevoegd. Helemaal met je eens. Vooral je slot zin haha! Als de goede integere burger toch eens zou weten wat er binnen die bedrijf zou gebeuren!


Sam Wedel

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 570
  • Eibergen, Achterhoek
Reactie #134 Gepost op: 23 maart 2013, 16:41:29
Vandaag deze op de foto gezet in Winterswijk!  O0


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #135 Gepost op: 23 maart 2013, 16:47:30




Dienst: Blik op de Weg
Soort voertuig: Onopvallende videowagen
Merk & type: Volvo V70 D5 R-Design
Byzonderheden: 2 losse pitten, 4 grillflitsers en 4 flitsers achter tegen de hoofdsteunen.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #136 Gepost op: 23 maart 2013, 16:48:42
Heeft dit voertuig van Blik op de Weg ook signalering onder de spiegels?

Zoals deze:
Chevy Impala Detective Car with tinted lights
Sirennet
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #137 Gepost op: 23 maart 2013, 16:49:36
Jammer genoeg niet, ze moeten het doen met 2 blauwe flitsers in de grill en de losse pit op het dak.. Was vroeger wel eens anders  :'(


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #138 Gepost op: 23 maart 2013, 16:55:13
Het lijkt er wel een beetje op  :D

Dat is inderdaad wel eens anders geweest. Ter vergelijking:

Blik op de weg - volvo v70
nie116

primeur nieuwe auto blik op de weg
sloeber0021
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #139 Gepost op: 23 maart 2013, 17:10:54




Dienst: Blik op de Weg
Soort voertuig: Onopvallende videowagen
Merk & type: Volvo V70 D5 R-Design
Byzonderheden: 2 losse pitten, 4 grillflitsers en 4 flitsers achter tegen de hoofdsteunen.

Ik snap wel dat ze twee lampen moeten gebruiken. Zijn twee van deze lampen nog altijd goedkoper als 1 Movia led ?