Opzoek naar een programma

Auteur Topic: Opzoek naar een programma  (gelezen 4285 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #10 Gepost op: 22 oktober 2012, 13:19:56
Ohw sorry,
Blauwe motormuis had het juiste antwoord :P

Trauma heb ik gisteravond voor het eerst gezien, dat wordt er ook weer één om bij te schrijven op het kijklijstje maar ik was opzoek naar Third Watch.....


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #11 Gepost op: 22 oktober 2012, 15:45:57
maar ik was opzoek naar Third Watch.....

Pas maar op, kan aardig verslavend zijn.  0098 Heb alle afleveringen in m'n bezit, en heb hele serie 3x bekeken. Een groot deel van Third Watch kun je gewoon via youtube* bekijken. Als ik me niet vergis werd het op Yorin (nu RTL7) uitgezonden.

*: www.youtube.com/user/Lt9113/videos?view=0


sylvester1986

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 22 oktober 2012, 18:16:15
Pas maar op, kan aardig verslavend zijn.  
Dat heb ik met Dexter en Rookie Blue (13th Street) 098uo


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #13 Gepost op: 22 oktober 2012, 18:19:36
Maare als we het toch voor TV-programma's hebben, is er iemand in het bezit van de TV-serie:"voor hete vuren"?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #14 Gepost op: 22 oktober 2012, 20:53:31
Dat heb ik met Dexter en Rookie Blue (13th Street) 098uo
Sylvester, ik keek ook altijd naar Rookie Blue. Dit is niet meer op de Nederlandse TV hé?  :(
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #15 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:16:20
Van Third Watch zijn slecht de eerste twee seizoenen op DVD verschenen ivm de muziekrechten. Het is nog onduidelijk of de rest nog wordt uitgebracht. Seizoen 1 is in Nederland overal verkrijgbaar. Voor seizoen 2 moet je meer moeite doen. Heb de mijne in Amerika gevonden. (Ebay werkt uiteraard ook).  :P


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #16 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:50:51
Sylvester, ik keek ook altijd naar Rookie Blue. Dit is niet meer op de Nederlandse TV hé?  :(
Ja het is op 13th street nederland maar die word bijna alleen via de digitale zender uitgezonden. Wel heeft seizoen 1 ook op Net 5 gedraaid maar weet niet of ze die nu ook hebben vervolgd met seizoen 2 (3 is al klaar in vs en word nu uitgezonden op 13th street).
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #17 Gepost op: 22 oktober 2012, 22:24:52
Oke bedankt  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #18 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:35:42
Seizoen 3 is inmiddels ook al afgelopen in de VS. En de laatste aflevering laat genoeg ruimte over voor een 4de seizoen. 098uo
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #19 Gepost op: 23 oktober 2012, 14:36:52
Seizoen 3 is inmiddels ook al afgelopen in de VS. En de laatste aflevering laat genoeg ruimte over voor een 4de seizoen. 098uo
Dat is mooi want ik blijf het een zeer goede serie vinden en kan er geen genoeg van krijgen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v