BRUL start met inbouwen C2000

Auteur Topic: BRUL start met inbouwen C2000  (gelezen 9563 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #10 Gepost op: 16 maart 2005, 00:20:32
jullie zullen inmiddels ook al klaar zijn?

Nee ze zijn net over de helft, we hebben totaal 8 voertuigen te doen, en de DOVD 791 moet dan ook nog gedaan worden....

Maar hoe bevalt het verder de inbouw, ik hoorde dat jullie beide nog in het voertuig hebben, zowel oude als nieuwe mobilofoon.
Wij hebben er bewust voor gekozen om de oude mobilofoons eruit te halen en de nieuwe gelijk op de juiste plek in te bouwen.
En tot de overstap te werken met breedbandportofoons die de voertuigcode gekregen hebben.

/\/\ario


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 16 maart 2005, 16:52:43
Nee ze zijn net over de helft, we hebben totaal 8 voertuigen te doen, en de DOVD 791 moet dan ook nog gedaan worden....

Maar hoe bevalt het verder de inbouw, ik hoorde dat jullie beide nog in het voertuig hebben, zowel oude als nieuwe mobilofoon.
Wij hebben er bewust voor gekozen om de oude mobilofoons eruit te halen en de nieuwe gelijk op de juiste plek in te bouwen.
En tot de overstap te werken met breedbandportofoons die de voertuigcode gekregen hebben.

/\/\ario


we hebben inderdaad de analoge en de C2000mobilofoon op de voertuigen zitten met uitzondering van de personeelsbus 46775.Daar is de analoge mobilofoon eruit gehaald,en werken wij ook met de breedbandporto op dat voertuig.
Ik weet niet of die C2000mobilofoon verplaatst wordt als de analoge uit de voertuigen gaan


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 16 maart 2005, 17:49:59
Bij ons in de regio zitten ook nog de oude mobie's er in. En we werken nu ruim 1 jaar met C2000. Wat betreft de plaats van de C2000 mobie die is bij ons geplaats op de plek van de Bev. Hij moet immers statusen. Alleen in de haakarm wagens zit hij wel bij de Chauf want dat gebeurd nog wel eens dat die alleen uitrukt zonder bijrijder


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #13 Gepost op: 15 april 2005, 22:49:37
En er is nieuws,als de plannen zo blijven.Zal het district Eemland van de BRUL op maandag 9 Mei overgaan naar c2000  ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #14 Gepost op: 2 mei 2005, 17:02:43
En er is nieuws,als de plannen zo blijven.Zal het district Eemland van de BRUL op maandag 9 Mei overgaan naar c2000  ;)
en voor de Eemlandse scannerfanaten,nog 1 week  ;D


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 5 mei 2005, 22:00:45
en voor de Eemlandse scannerfanaten,nog 1 week  ;D

 :-[ :-[ :-[
De politie regio Utrecht gaat in princiepe ook komende week over   :-[

Florian


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #16 Gepost op: 6 mei 2005, 10:46:15
:-[ :-[ :-[
De politie regio Utrecht gaat in princiepe ook komende week over   :-[

Florian
klopt,het district Eemland van de politie gaat ook aanstaande maandag over op C2000 samen met de brandweer.Dat heb ik ook gisteravond gehoord van een agent.
Wanneer de ambulancedienst overgaat op c2000 was nog niet bekend


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #17 Gepost op: 6 mei 2005, 10:47:05
klopt,het district Eemland van de politie gaat ook aanstaande maandag over op C2000 samen met de brandweer.Dat heb ik ook gisteravond gehoord van een agent.
Wanneer de ambulancedienst overgaat op c2000 was nog niet bekend

Zal ook wel op korte termijn zijn
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #18 Gepost op: 6 mei 2005, 11:34:57
Zal ook wel op korte termijn zijn
ik hoop voor Ger@rd van niet,anders is hij weer van de leg  ;D


brw_sluis

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 7 mei 2005, 10:41:18
Bij ons in Sluis heeft de vaste post nu wel al C2000, maar de wagen nog niet ;D kunnen we nog naar de scanner luisteren ;D
De vaste post heeft t roepnr: 5510
Maar nu is dat veranderd omdat er een nieuwe personeels bus is gekomen en die heeft nu 5510  :-\