BRUL start met inbouwen C2000

Auteur Topic: BRUL start met inbouwen C2000  (gelezen 9572 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #20 Gepost op: 7 mei 2005, 11:28:23
En die datum van 9 mei klopt idd, net een brandweerman gesproken....  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

de politie zou om 7 uur over moeten gaan en de brandweer Eemland op 10 uur.

en voor de mensen uit Heuvelrug, de brandweer daar blijft nog even analoog draaien...

Daar gaat een mooi tijdperk verloren.

Hoe zullen wij het onze kinderen over 30 jaar moeten uitleggen hoe het was om 24 uur per dag naar zo'n kastje te luisteren...  8)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 7 mei 2005, 11:32:21
En die datum van 9 mei klopt idd, net een brandweerman gesproken....  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

de politie zou om 7 uur over moeten gaan en de brandweer Eemland op 10 uur.

en voor de mensen uit Heuvelrug, de brandweer daar blijft nog even analoog draaien...

Daar gaat een mooi tijdperk verloren.

Hoe zullen wij het onze kinderen over 30 jaar moeten uitleggen hoe het was om 24 uur per dag naar zo'n kastje te luisteren...  8)
zet dat kastje maar in de tuin,met een bordje

TE KOOP  ;D


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #22 Gepost op: 7 mei 2005, 19:12:59
zet dat kastje maar in de tuin,met een bordje

TE KOOP  ;D

Geen leuke grap.... >:(
 :'( :'( :'( :'( :'(






 ;) (hoeveel bied je?? heb er nog wel een aantal liggen die ik toch niet meer gebruik...)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #23 Gepost op: 7 mei 2005, 19:14:25
Geen leuke grap.... >:(
 :'( :'( :'( :'( :'(






 ;) (hoeveel bied je?? heb er nog wel een aantal liggen die ik toch niet meer gebruik...)
ik bied niks,ik kan mijn eigen scanner maandag ook in de vuilnisbak mikken  :-X :-\ ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #24 Gepost op: 7 mei 2005, 19:18:42
ik bied niks,ik kan mijn eigen scanner maandag ook in de vuilnisbak mikken  :-X :-\ ;D
Hoezo? Alameringen lopen nog even door. En mogelijk dat ze toch nog even op het analoge terug gaan als er iets niet helemaal goed gaat. Hij blijft gewoon nog even aanstaan. (misschien wel valse hoop dat ooit  :'( )


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #25 Gepost op: 7 mei 2005, 19:20:37
Hoezo? Alameringen lopen nog even door. En mogelijk dat ze toch nog even op het analoge terug gaan als er iets niet helemaal goed gaat. Hij blijft gewoon nog even aanstaan. (misschien wel valse hoop dat ooit  :'( )
dat terugvallen op het analoge net zal dan hooguit een dag zijn,want de proeven die zijn genomen zijn allemaal goed verlopen.
En ja die alarmeringen,meestal zit ik op de fiets voor het gesproken woord  ;D ;D


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 7 mei 2005, 20:49:20
En de politiekanalen blijven nog even gekoppeld, met het analoge net. Gaat de hele politieregio Utrecht maandag over?

Florian


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #27 Gepost op: 8 mei 2005, 10:59:31
En de politiekanalen blijven nog even gekoppeld, met het analoge net. Gaat de hele politieregio Utrecht maandag over?

Florian
nee,eerst gaat district Eemland over.En daarna volgen in stappen van 1 of 2 weken de rest van de regio,ik dacht in de volgorde van inbouw.
En dat de stad Utrecht als laatste overgaat naar C2000


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #28 Gepost op: 8 mei 2005, 11:09:31
Geen leuke grap.... >:(
 :'( :'( :'( :'( :'(






 ;) (hoeveel bied je?? heb er nog wel een aantal liggen die ik toch niet meer gebruik...)

Nou ik vind hem anders behoorlijk grappig hahaha ;D *zet zijn scannertje weer lekker aan* ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #29 Gepost op: 8 mei 2005, 11:39:45
Nou ik vind hem anders behoorlijk grappig hahaha ;D *zet zijn scannertje weer lekker aan* ;D
nog wel rickkie,nog wel  ::)