TROS opgelicht- nep brandweerman Doetinchem

Auteur Topic: TROS opgelicht- nep brandweerman Doetinchem  (gelezen 25393 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #60 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:41:20
heel simpel  binnen  mijn bedrijf ( bedrijfs brandweer korps )  ben ik als eigenaar ovd  veder  niet binnen een gemeente korps
En hoe ben jij aan je opleiding gekomen, of ben je helemaal niet in dienst geweest bij een korps?

Brandwachtblom

• Manschap À
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #61 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:43:41
waarom het progamaa  belangsteling voor me heeft.  voor ik dat brandweer bedrijf begon  heb ik een hoop vouten gemaakt in me leven sloop schipluiden criminele vrienden enz enz als gedaan wat god verboden heeft en een probleem  met autoriteiten. politie justitie noem in doetinchem de naam marc van daalen en het AT staat voor me deur.niet iets om trots op te zijn maar dacht beter me leven en beging een  bedrijf en kompleed nieuwe strart.  want niet gelukig is. wat willen jullie nu horen dat ik zo beetje in als gevaalt  heb ? ?

Brandwachtblom

• Manschap À
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #62 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:46:02
ik ben zekker wel in dienst geweest van een korps  te beginen brandweer doetinchem als jeugt lid van af me 14 tot me 18 tusentijd 5 manden weg geweest wegens ene voorval binnen het korps.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #63 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:55:48
ik ben zekker wel in dienst geweest van een korps  te beginen brandweer doetinchem als jeugt lid van af me 14 tot me 18 tusentijd 5 manden weg geweest wegens ene voorval binnen het korps.
Als jij lid bent geweest als jeugdlid bij de BRW Doetinchem, kun jij nooit nu al OVD zijn. Tenzij je jezelf dit predicaat hebt omgehangen. Je bent nu pas 24, de tijd tussen je 18e en je 24ste is te kort om je op te werken tot OVD.
Je presenteert je op Facebook als zijnde Bevelvoerder bij de BRW Rotterdam. Dat zijn nogal wat opleidingen voor iemand die zo van de jeugdbrandweer komt, in nog geen 6 jaar. Temeer omdat men toch liever heeft dat bevelvoerders in opleiding de nodige praktijk ervaring in de zak hebben zitten als manschap, dus achterin de auto. Die ervaring houdt niet op met 1 of 2 jaar. Om OVD te worden moet je nog veel meer in je mars hebben. Zowel in woord als in geschrift.

Verder schijn je het nu nog regelmatig aan de stok te hebben met de BRW Doetinchem, doordat je rond rijdt met een nepbrandweerwagen wat de nodige klachten oplevert. Als jij daadwerkelijk Bevelvoerder en OVD zou zijn, zou je weten dat je dat soort zaken geheel niet kunt maken.
Sterker, je schijnt geen eens een rijbewijs te hebben. Hoe kan het dan dat je zo,n belangrijke functie bekleed bevelvoerder en OVD.

Hulpverleningsforum

• Forum Moderator
  • Senior gebruiker
    • HVforumNL
Reactie #64 Gepost op: 25 oktober 2012, 23:05:35
Beste leden,

In verband met de achtergrond van het lid Brandwachtblom hebben wij besloten hem op ons forum geen ruimte meer te bieden voor zijn fantasieën, het heeft dus geen nut om verder de discussie met hem aan te gaan omdat hij hier niet meer op kan reageren. Indien er inhoudelijk gediscussieerd wordt over het topic dan kan dit, persoonlijke boodschappen of mededelingen aan betrokkene zullen worden verwijderd uit het topic.