Dat moeten ze dan wel stap voor stap invoeren om eerst de keuring te doen en dan de opleidingen en daarna pas aanpassen.
Uiteraard beginnen bij de huidige regelaars want anders blijven de cowboys
Waarom stap voor stap? Genoeg mensen uit de blauwe tak zijn overgestapt naar het VKR werk. Dat ze die overstap hebben gemaakt wil niet zeggen dat ze het werk ineens niet meer kunnen. Gewoon gelijk invoeren, de VKR bij wegwerken kan gewoon zo blijven bestaan zoals hij nu is. Maar de VKR voor begeidingen zal aan hele andere eisen moeten voldoen.
Nu krijg je niet alleen blauw achter je aan , maar ook ik zeg belachelijk wat je voorstelt.
Zo proberen er al genoeg op de autosnelweg al cowboy gedrag te vertonen en denken daar als VKR te regelen. En dit gebeurt nog teveel.
Dus gewoon die begeleiding aan politie/kmar overlaten.
Groeten,rene
gelukkig ben ik niet bang voor je
Maar lees het eens terug, ik zeg niet dat je alle VKR's die bevoegdheden geeft. Maar dat men die pas kan krijgen als men een opleiding en keuring heeft gehad. In zekere zin hebben we al zo'n vorm namelijk de transportbegeleiders die vanuit het voertuig mogen werken. En ook daar zullen rotte appels onder zitten, maar dat zit er in elke beroepsgroep.
als je kijkt dan is er geen mede weggebruiker (fiets-voetgangers ed ) die ook maar enige reactie vertonen op de motorrijders
Nee, maar dat is er ook niet als er een Blauwe rijder is, mensen zijn te druk bezig met zichzelf en negeren alles in hun omgeving dat hen weerhoudt van het einddoel