Nog ff en we krijgen regels voor motorvoertuigen voor VKR's waarop
- lampen amber en blauw mogen komen ( blauw alleen op eigen terrein )
- luchthoorns of sirene zijn gemonteerd ( sirene -----"--- "----)
- displays met teksten zijn gemonteerd ( taxi's mogen het ook al dus die zie ik niet eens zo ver in het onzinnige )
Of nee, wacht ff dat zijn politievoertuigen.
Nu ff serieus, wat is het probleem?
Hij maakt een zielig geluid, maar ik verzeker je als je in de buurt van een ziekenhuis aan het werk bent je niet meer op kijkt van een sirene meer of minder je dus ook niet in de gaten hebt of hij in het werkvak rijdt. Dan is elk afwijkend geluid of een afgesproken signaal beter hoorbaar als welke vorm van sirene ( uit ervaring ).
En allemaal leuke scenario's over wat wel mag en wat niet mag, niemand heeft het over wat werkt. Misschien omdat niemand hier in een werkvak aan het werk is?
Over het voorrijden heb ik elders al gezegd en ik zal het nog een keer herhalen. Jij in je anabolen steroďde voertuig ziet dingen over het hoofd die wij weten, gaten in de weg die vanuit jouw auto lijken op 10 cm die in werkelijkheid 40 cm diep zijn stoppen jou abrupt. In een Touran zie ja al helemaal slecht hoe diep gaten in het wegdek zijn en in een Vrachtwagen schuif je gewoon door omdat er ook andere dingen op het wegdek liggen. Twee van de redenen waarom de wegbeheerder met HV diensten deze vorm van begeleiding willen, want het lijkt mij dat ook HV medewerkers hun eigen schoenen willen thuisbrengen.
Mag de motor alleen niet meer op de openbare weg komen.
In 1999 waren flitsers op botsabsorbers ook verboden, ik heb ze geplaatst en tegenwoordig zijn ze verplicht. Waarmee ik alleen maar aangeef dat wanneer er een goede reden ergens toe is en hij is aanwijsbaar wordt de wet/regel erop aangepast.