Ok, nu de werkelijkheid.
Gemeente geeft een opdracht ism hOvJ... net zoals bij de Gaypride en Dansparade.... ik weet Politie ziet het graag anders, ik ook maar ik weet ook de werkelijkheid.
Daardoor weet ik ook dat de boete's die met zoveel eer en geweten worden geschreven dan niet worden opgevolgd als er bezwaar wordt geschreven.
Wat mij betreft.
1. Rijbewijs invorderen voor Art 5 WvW i.v.m. met de extreem veel verkeersovertredingen en verkeersonveilig gedrag.
jij ziet extreeem veel verkeersovertredingen, ik zie werk uitgevoerd in opdracht van de wegbeheerder volgens opdracht en ontheffingen. Geloof het of niet maar sommige ontheffingen gaan verder dan je denkt.
2. Aanmelden voor een cursus EMG
Reageer je ook zo als het een politiemotor is met dezelfde opdracht? Zou je niet eerder moeten reageren dat de mensen die de opdracht verstrekken rijp zijn voor een EMG?
3. Verkeersregelaarspas innemen en nooit meer terug laten krijgen.Als ze zo werken zonder opdracht ben ik het ook eens met regel twee idd, maar zoals ik al zeg je wilt niet weten wat er in de opdracht van een wegbeheerder soms staat en hoe klakkeloos bedrijven die opvolgen
Dit is echt extreem asociaal en verkeersonveilig gedrag wat je niet moet willen hebben. Dit is echt om te janken zo slecht.
Heb wel eens dingen gezien waarvan ik dacht nou nou dat kan beter maar zo slecht als dit had ik zelfs nog nooit gezien.
Ik ben het er gewoon pertinent niet mee eens dat deze werken alleen zijn voorbehouden aan politie of KMar. Als zij het kunnen doen zijn er ook particulieren die het kunnen, het zijn ten slotte allemaal mensen. Probleem is dat er te star wordt vast gehangen aan de tak van HV om iets uit te voeren.
En dat maakt niet uit welke tak het is, zo snel een tak denkt dat het werk wat zij uitvoeren in gevaar komt roept men hard.
Kan een VKR Motor deze werken uitvoeren,
Antwoord blauw gezien, nee ze zijn er niet voor opgeleid.
Antwoord mij, Ja wat is het verschil in werk als ze dezelfde opleiding krijgen? Tweede antwoord, weet je hoeveel mensen dit werk deden voordat ze VKR werden?
Er is maar 1 probleem en dat is dat het wettelijk niet mag, nog. Maar ik weet ook dat er een advies ligt om die wet structureel te veranderen. Want er ligt een onderzoek van TNO en VVN die ondersteund dat het aan de opleiding ligt of mensen dat kunnen, niet aan de bevoegdheden.
Nu mijn kijk op het filmpje..... FOEI gemeente R'dam, de tijd die je hebt gewonnen door deze begeleiding te eisen van de VKR is niet....