AED-Alert en AED-Locator gaan over in HartslagNU

Auteur Topic: AED-Alert en AED-Locator gaan over in HartslagNU  (gelezen 27681 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #20 Gepost op: 1 november 2012, 19:04:23
Voor degene die bij AED-Alert stonden ingeschreven en nu niet correct in Hartslagnu staan, willen jullie zo vriendelijk zijn om mij dit PM even te laten weten?
Met naam, mobiel nummer en welke 'fouten' je bij de overname bent tegen gekomen.

Wij gaan dit even inventariseren (ook bij alle Burgerhulpverleners in Hoorn). Dan kan er 1 mail uit naar Hartslagnu en is e.e.a. overzichtelijker.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #21 Gepost op: 1 november 2012, 20:56:18
Hoi allen,

Voor degene die zijn overgegaan van AED-Alert en AED-Locator naar HartslagNU wil ik jullie vragen om eventuele 'missers'  PM aan mij door te geven.

Ik denk dat het voor HartslagNU prettiger is om alles gebundeld te krijgen en wij zijn al bezig met een inventarisatie hiervan. Het is de bedoeling dat er een goed werkend systeem komt en het is jammer dat bij een migratie dingen misgaan. Die moeten dan wel rechtgezet worden.

Tevens het verzoek om de gegevens nog NIET te wijzigen (ivm mogelijke backup).Zodra het wel kan of dat het geen probleem oplevert, laat ik het hier weer weten.

Wat we al gemerkt hebben zijn bijvoorbeeld:
bereikbaarheidsgegevens (bijvoorbeeld mensen die op 2 adresssen 24/7 stonden (ivm wisseldiensten), hebben nu maar 1 adres)
diplomagegevens (einddatum/opleidingsinstituut).

Mocht je iets tegenkomen in jouw gegevens dat niet overeenkomt met hoe je tot afgelopen week bekend stond, stuur dan een PM naar mij. Graag onder vermelding van je inlog en naam.

Dank!
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


HJ94

  • Aspirant manschap & Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,351
Reactie #22 Gepost op: 1 november 2012, 21:33:48
Voor gebruikers AED-Locator die niet konden inloggen:

Het heeft even geduurd, maar dankzij een tip van Moon kon ik als gebruiker van AED-Locator inloggen op HartslagNU. Dit heb ik wel moeten doen door op ''wachtwoord vergeten'' te klikken en vervolgens mijn mobiele nummer in te vullen. Vervolgens wordt een mail verstuurd met nieuwe inloggegevens zodat ik kon inloggen op HartslagNU. Hier kun je je gegevens checken als alles nog klopt.


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #23 Gepost op: 2 november 2012, 17:41:28
Oowkee naast Harslag.NU is er nog hartveiligwonen systeem van Connexxion..

Bij voorbeeld bij de meldkamer oost Nederland draaien beide systemen naast elkaar.

Diverse gebruikers uit AED-Locator zijn hun accounts gewoon verdwenen.


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #24 Gepost op: 6 november 2012, 09:14:30
Voor gebruikers AED-Locator die niet konden inloggen:

Het heeft even geduurd, maar dankzij een tip van Moon kon ik als gebruiker van AED-Locator inloggen op HartslagNU. Dit heb ik wel moeten doen door op ''wachtwoord vergeten'' te klikken en vervolgens mijn mobiele nummer in te vullen. Vervolgens wordt een mail verstuurd met nieuwe inloggegevens zodat ik kon inloggen op HartslagNU. Hier kun je je gegevens checken als alles nog klopt.

Maar vervolgens blijkt het aanpassen van een nieuw wachtwoord niet te functioneren.


bdneema

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #25 Gepost op: 6 november 2012, 11:46:25
Gisteren mijn eerste melding gehad van hartslagnu op mijn smartphone.  Ik was niet thuis dus kon ik er niet op reageren. Maar bij de melding zat dus inderdaad een link naar Google maps met de route vanaf mijn huis naar de juiste locatie. Ideaal!!!!!
Rode Kruis de Baronie (Breda), EX-SIGMA Breda, Lid noodhulp team MWB, EHBO instructeur, Lid van reddingsbrigade Breda en BHV-er


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #26 Gepost op: 6 november 2012, 16:22:56
Gisteren mijn eerste melding gehad van hartslagnu op mijn smartphone.  Ik was niet thuis dus kon ik er niet op reageren. Maar bij de melding zat dus inderdaad een link naar Google maps met de route vanaf mijn huis naar de juiste locatie. Ideaal!!!!!

En? wat stond er in het scherm? HartslagNu of een telefoonnummer?
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


bdneema

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #27 Gepost op: 6 november 2012, 16:55:50
Er werd  geen telefoonnummer vermeld maar HartslagNu


De melding was ongeveer:

HartslagNu OPROEP! dhr ****, ga direct naar het slachtoffer op het adres: *****.
zie route: http://goo.gl/code.
Rode Kruis de Baronie (Breda), EX-SIGMA Breda, Lid noodhulp team MWB, EHBO instructeur, Lid van reddingsbrigade Breda en BHV-er


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #28 Gepost op: 7 november 2012, 19:54:21
Alleen jammer dat alleen de iPhone gebruikers er nu een andere SMS toon aan kunnen koppelen ???


amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #29 Gepost op: 7 november 2012, 20:29:20
kan je en aed ook aanmelden voor bepaalden tijden per dag
ik bedoel op het werk hangt een aed en we zijn van 7 tot 18.00 uur aanwezig hierna is de zaak gesloten