AED-Alert en AED-Locator gaan over in HartslagNU

Auteur Topic: AED-Alert en AED-Locator gaan over in HartslagNU  (gelezen 28298 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Wpie

• Forum gebruiker
    • EHBO Enkhuizen
Reactie #40 Gepost op: 15 november 2012, 17:55:15
Heb jij sinds de overname een alert gehad?

ik nog niet iig
schijnt dat Enkhuizen toch redelijk gezond is  098uo
Groet Willem Hulpverlener EHBO Reanimatie AED Website: http://www.ehboenkhuizen.nl

Wpie

• Forum gebruiker
    • EHBO Enkhuizen
Reactie #41 Gepost op: 15 november 2012, 18:25:24
Als het goed is krijgt de gemeente wel via sms door welke AED's er zijn gebruikt.

dus niet
de gemeente weet niet welke AED er gehaald is en ook niet WIE er een sms gehad heeft
Groet Willem Hulpverlener EHBO Reanimatie AED Website: http://www.ehboenkhuizen.nl

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #42 Gepost op: 15 november 2012, 21:34:44
dus niet
de gemeente weet niet welke AED er gehaald is en ook niet WIE er een sms gehad heeft

Ik moet bij ons nog de eerste afwachten... Jullie hebben er al 1 gehad. Echt afwachten nu.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #43 Gepost op: 15 november 2012, 22:20:58
Vanavond in Kampen een HartslagNu alarm gekregen.

Precies zoals ook bij AED alert, nu met een adreslink voor de smartphone.
(was echter bij mij om de hoek, dus had die link niet nodig)
Het werkte prima, en het was ook goed om te zien dat er zoveel response was op deze alert.

In Kampen/ IJsselmuiden zijn we naar mijn idee op de goede weg.
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

soetevent

• BHV / Burgernet AED
  • Forum gebruiker
  • 叁多
    • Bliksemdetectie.nl
Reactie #44 Gepost op: 16 november 2012, 11:12:00
Er is nog wat over en weer gemaild. Er stond nog een oud mailadres in het systeem, wonder dat de mail niet aankwam.

Alles is aangepast en op dit moment kan ik weer inloggen. Dus contact en support verloopt prima!
Gegevens zijn weer up-to-date.

Heb nog geen alert gehad in het nieuwe systeem, maar ook in het oude systeem nog maar één keer (januari vorig jaar) dus denk dat ons dorp ook nog redelijk gezond is.

bdneema

• Forum gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 19 november 2012, 11:48:22
Gisteren gereageerd op een melding van hartslagnu voor een melding in Breda

Ik ben nu de evaluatie aan het invullen op https://hartslagnusystem.nl.

Ziet er goed uit. Er is ook een optie dat je kunt  aanvinken als je behoefte hebt aan aan een evaluatie/nazorg. Als je dat invult wordt je binnen 5 dagen benadert door een RAV afdeling. Bij mijn evaluatie zou ik benadert worden door RAV Limburg Noord. Terwijl de melding in de regio van het RAV midden - west -noord was. Bugje in de applicatie?
Rode Kruis de Baronie (Breda), EX-SIGMA Breda, Lid noodhulp team MWB, EHBO instructeur, Lid van reddingsbrigade Breda en BHV-er

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #46 Gepost op: 20 november 2012, 11:50:47
Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste melding via HartslagNu gehad. Met inderdaad een link erin hoe ik terplaatse kon komen.
Echter had ik deze niet nodig aangezien mijn vriendin de weg precies kon wijzen in Venlo.

Voor de mensen die een Smartphone gebruiken met Android er is een app die heet FireAlert deze app kun je instellen op woorden waardoor hij een alarm afgeeft. Aangezien ik geen nummer van Hartslagnu heb, deze app maar ingeschakeld en ingesteld.

Nu gaat er (zelfs wanneer ik hem op stil heb staan(instelbaar of je dat wil ja of nee)) een alarm af wanneer ik een SMS van HartslagNu ontvang. Ook wanneer ik een Burgernet sms ontvang.
Hierbij de link in de google play  http://tiny.cc/sxi2nw
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

RemcoV

• Forum gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 20 november 2012, 12:22:10
Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste melding via HartslagNu gehad. Met inderdaad een link erin hoe ik terplaatse kon komen.
Echter had ik deze niet nodig aangezien mijn vriendin de weg precies kon wijzen in Venlo.

Voor de mensen die een Smartphone gebruiken met Android er is een app die heet FireAlert deze app kun je instellen op woorden waardoor hij een alarm afgeeft. Aangezien ik geen nummer van Hartslagnu heb, deze app maar ingeschakeld en ingesteld.

Nu gaat er (zelfs wanneer ik hem op stil heb staan(instelbaar of je dat wil ja of nee)) een alarm af wanneer ik een SMS van HartslagNu ontvang. Ook wanneer ik een Burgernet sms ontvang.
Hierbij de link in de google play  http://tiny.cc/sxi2nw

Is ook een nieuwe versie van die app. FireAlert2. De exacte verschillen weet ik niet, maar 2 is een doorontwikkeling van het origineel van dezelfde uitgever.

Werkt prima op mijn SII.

Remco
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !

RuudF

• Senior gebruiker
Reactie #48 Gepost op: 20 november 2012, 12:33:58
Een dergelijke app klinkt inderdaad ideaal.
Maar als ik dan zie in het lijstje met machtigingen waartoe deze app zonder jouw medeweten toegang tot heeft wordt ik erg huiverig om hem te installeren.
Weet iemand een mogelijkheid om deze ongewenste activiteiten te voorkomen?
Dan zou ik wel geïnteresseerd zijn.

Ruud

RemcoV

• Forum gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 20 november 2012, 13:32:42
Een dergelijke app klinkt inderdaad ideaal.
Maar als ik dan zie in het lijstje met machtigingen waartoe deze app zonder jouw medeweten toegang tot heeft wordt ik erg huiverig om hem te installeren.
Weet iemand een mogelijkheid om deze ongewenste activiteiten te voorkomen?
Dan zou ik wel geïnteresseerd zijn.

Ruud

Volgens mij zijn (bijna) alle machtigingen te verklaren voor de werking van de App.

Deze app heeft toegang tot:
Bedieningselementen hardware

uw audio-instellingen wijzigen
Hiermee kan de app de algemene audio-instellingen wijzigen, zoals volume en routering.
Nodig om het geluidsignaal af te geven.

foto's en video's maken
Hiermee kan de app foto's nemen en video's maken met de camera. De app kan op deze manier op elk gewenst moment beelden verzamelen van wat de camera ziet.
Deze snap ik niet gelet op de App. Ik DENK dat dit te maken heeft met het feit dat de app bij een melding je flitser kan gebruiken om een lichtsignaal te geven. De flitser hoort volgens mij bij de camera.

Uw berichten
SMS ontvangen

Hiermee kan de app sms-berichten ontvangen en verwerken. Schadelijke apps kunnen uw berichten bijhouden of deze verwijderen zonder dat u ze te zien krijgt.

SMS of MMS lezen
Hiermee kan de app sms-berichten lezen die zijn opgeslagen op uw tablet of sim-kaart. Schadelijke apps kunnen uw vertrouwelijke berichten lezen. Hiermee kan de app sms-berichten lezen die zijn opgeslagen op uw telefoon of sim-kaart. Schadelijke apps kunnen uw vertrouwelijke berichten lezen.

MMS ontvangen
Hiermee kan de app MMS-berichten ontvangen en verwerken. Schadelijke apps kunnen uw berichten bijhouden of deze verwijderen zonder dat u ze te zien krijgt.

Bovenstaande 3 zijn nodig om de melding te kunnen herkennen volgens de door de gebruiker ingestelde parameters (afzender, tekst inhoud)

Uw persoonlijke gegevens
contactgegevens lezen

Hiermee kan de app alle contactgegevens (adresgegevens) lezen die zijn opgeslagen op uw tablet. Schadelijke apps kunnen dit gebruiken om uw gegevens te verzenden naar andere mensen. Hiermee kan de app alle contactgegevens (adresgegevens) lezen die zijn opgeslagen op uw telefoon. Schadelijke apps kunnen dit gebruiken om uw gegevens te verzenden naar andere mensen.
Nodig om te kunnen selecteren op afzender (gekoppelde naam wordt in app getoond)

Telefoonoproepen
telefoonstatus en -identiteit lezen

Hiermee krijgt de app toegang tot de telefoonfuncties van het apparaat. Een app met de betreffende toestemming kan het telefoonnummer en serienummer van deze telefoon achterhalen, bepalen of een oproep actief is, het gekozen nummer achterhalen enzovoort.
Nodig om de meldingen te filteren volgens parameters ingesteld de gebruiker.

Opslag
inhoud van USB-opslag aanpassen/verwijderen inhoud op de SD-kaart aanpassen/verwijderen
Hiermee kan de app schrijven naar het USB-opslagapparaat. Hiermee kan de app schrijven naar de SD-kaart.
Nodig om de app op te kunnen slaan.

Systeemhulpprogramma's
voorkomen dat tablet overschakelt naar slaapmodus voorkomen dat telefoon overschakelt naar slaapmodus
Hiermee kan de app voorkomen dat de tablet overschakelt naar de slaapmodus. Hiermee kan de app voorkomen dat de telefoon overschakelt naar de slaapmodus.
toetsvergrendeling uitschakelen
Hiermee kan de app de toetsenblokkering en bijbehorende wachtwoordbeveiliging uitschakelen. Een voorbeeld: de telefoon schakelt de toetsenblokkering uit als er een oproep binnenkomt en schakelt de toetsenblokkering weer in als de oproep is beëindigd.
Beiden nodig om de App ook te laten signaleren als de toetsblokkering er op zit of het toestel in slaapstand is.

Bedieningselementen hardware
trilstand beheren

Hiermee kan de app de trilstand beheren.
Nodig om de trilstand in te schakelen voor een melding ook als die uit staat (instelbaar in de app)

Remco
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !