Ok, ik dacht dat ik een algemene vraag stelde, dus gewoon de vraag wat de BOA's o.i.d. bij het VHT in den lande zoal doen of hoe men tewerk gaat.
Ik ben zelf BOA bij het VHT in Limburg en wij laten mensen bij een alcoholcontrole blazen, doen snelheidscontroles met de lasergun, met de radarauto en met het radarstatief, controleren op het dragen van de autogordel, mobiel bellen, rood licht enz...., dus de HELM-gras feiten.
Waar mijn vraag eigenlijk op doelde was of men bij de VHT's tegenwoordig nog allemaal BOA zijn of men op plaatsen met surveillanten werkt, of men meer doet dan alleen maar de speerpunten, wij hebben eigenlijk alleen wat bijvangst bij het controleren op de speerpunten of bij een controle met de belastingdienst en andere opsporingsinstanties enz.....
Handelen de BOA's bij de VHT's in den landen bijvoorbeeld zelf mensen af die gepakt worden voor artikel 8, of handelen ze zelf een invordering rijbewijs af?
Tja, eigenlijk gewoon benieuwd wat men doet en hoe men werkt bij de overige VHT's, dus....................?