Hoe werkt men bij de verkeershandhavingsteams (VHT) in Nederland?

Auteur Topic: Hoe werkt men bij de verkeershandhavingsteams (VHT) in Nederland?  (gelezen 11858 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sjonnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #40 Gepost op: 18 maart 2013, 20:39:25
Helaas heb je daar gelijk in, als ik vraag of er nog nieuws is of men al iets meer weet dan krijg ik steeds te horen "wat vandaag gezegd is kan morgen anders zijn" en "wij weten eigenlijk net zoveel als jullie".
Ach ja, we doen gewoon ons werk en wachten wel af hoe het allemaal gaat lopen.  0098


Sjonnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #41 Gepost op: 12 april 2013, 08:35:23
Ben ik weer!!!

Eindelijk nieuws, blijkt dat wij naar verloop van tijd op de één of ander manier competenties of de opleiding in moeten voor niveau 2, de functie van Verkeersassistent gaat verdwijnen net als de functie van surveillant binnen de BPZ.
Voor degene die niet het gewenste niveau halen naar verloop van tijd, wordt binnen de politie een andere functie gezocht, maar niet in het blauw.
Degene die nu de opleiding doen voor surveillant of dit al zijn hebben straks de keuze om te gaan werken bij het Team Verkeer (voormalig VHT), de arrestantenzorg, servicecentrum of komen in een soort flexteam.
Op 5 juni beginnen wij met de IBT voor de Handboeien en dan zien we verder wel hoe het allemaal gaat verlopen, ik ga binnenkort eens bellen met de PMA, kijken hoe ne wat er mogelijk is, want zoals ons verteld is blijkt stilstand achteruitgang te zijn.
Ik weet niet in hoeverre jullie al hierover zijn geínformeerd?